• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • ulfsas
    MrC skrev 2012-11-27 19:48:50 följande:
    Här regnar det, snö inatt eller imorgon sägs det. Måste jag sätta på vinterdäcken nu kanske?

För övrigt är detta en jävla bra dag!
    Satte på mina dubbdäck idag, skönt att ha det klart innan helgen och så är det ju snart december ändå snart.Tomte
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-11-27 21:19:13 följande:
    Satte på mina dubbdäck idag, skönt att ha det klart innan helgen och så är det ju snart december ändå snart.Tomte
    Har du knackat i dubben på 737:an också ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2012-11-27 21:21:24 följande:
    Har du knackat i dubben på 737:an också ???
    Nä, vi kör med slicks även på vintern...mer spännande såFörvånad
  • Nice Girl Wrong Place

Sjukt!!!

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • MrC
    ulfsas skrev 2012-11-27 21:19:13 följande:
    Haha, ja. Vi bor ju ganska nära varandra. Bara jävla regn.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-11-27 21:25:02 följande:
    Nä, vi kör med slicks även på vintern...mer spännande såFörvånad
    Så mao flyger du olagligt efter 1 december......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ulfsas
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-27 21:51:45 följande:
    Sjukt!!!
    Ja, låt barnen välja själva så kommer troligen pojkarna att välja vapen och bilar och de flesta tjejer att välja annat som är gulligare.
    Har ju själv en dotter som kunnat leka med alla bilar som jag hade haft som barn. Inget för henne. Rosa prinsessa eller Pippi var hennes melodi. Sonen sedan som just lärt sig sitta fick tag i en plastbil och började med att brumma så saliven sprutade. Jag hade inte ens lekt med bilar med honom för han var så liten. Kan ärligt talat säga att de haft minimal påverkan.

Eller du kanske menade något annat NGWP?
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2012-11-27 22:02:55 följande:
    Så mao flyger du olagligt efter 1 december......
    Nix, vad jag vet så har inga plan dubbat.
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-11-27 22:10:47 följande:
    Nix, vad jag vet så har inga plan dubbat.
    Jag behagade skämta till det lite, Ulf.

En fråga dock, om det råder underkylt regn på den flygplatsen du skall landa på så lär ju såklart även landningsbanan vara såphal, så jag undrar om ni har några restriktioner angående halka på en runway. I frågan är banan ren för snö, men ändå såphal.

Vad gäller enligt regelverket ???