PrimitivMan skrev 2012-11-27 22:51:44 följande:
Det är dte intryck som man får av bloggen. Vet inte om det är medvetet eller inte dock. "några av kommentarerna på utländska nyhetssajter" får ju en att tänk aatt det är officiella reaktioner. När det däremot är några axplock bland insändarna. Majoriteten kanske tyckte annorlunda vad vet vi. Eller för den delen att de flesta skiter i vilket förutom en del med starka åsikter.
Man kan ju ifrågasätta varför man reagerar på insändarkommentarer. Är de bevis för något? Att resten av omvärlden (el iaf UK) är reaktionära? Det enda det säger är att vissa är det. Men det är ju lika ointressant som att påstå något utifrån vad olika personer skriver på FL. Gud förbjude det i vissa fall

Det är ingen blogg, det är en publicerad reflektion för en sida där man publicerar bland annat poesi.
Han reagerar på kommentarer på några utländska nyhetssajter. Jag reagerar över de citerade kommentarerna.
Varför skulle man inte reagera? Jag reagerar dagligen på kommentarer på nyhetssajter.
Han reagerade, skrev en text om det, jag snubblade över den och reagerade.
Jag blir lite provocerad. Jag har hamnat i många liknande situationer med män, man pekar ut något, ofta en ren tillfällighet (men en verklighet, någons verklighet), där en man, eller män, framställs ofördelaktigt och reaktionerna från andra män är ganska trista.
Kanske en helt naturlig reaktion, vad vet jag.