• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-18 11:29:25 följande:
    Kvinnor också.
    Har vi?! Det enda jag behöver för att kunna somna är att någon kramar mig bakifrån och så måste jag hålla personen i handen. Räknas det som "snuttefilt"?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Ernst Hugo
    MrsAssault skrev 2011-09-18 11:27:05 följande:
    Gomorron! Jag ligger i sängen med datorn i knät och tänkte stanna här sålänge jag kan, kanske till och med struntar i att duscha idag! Känns underbart!
    Du sa ju att du skulle äta godis och kolla porr hela helgen. Hållit löftet? Oskyldig
    Come on katten - det svänger ju...
  • MrsAssault
    Ernst Hugo skrev 2011-09-18 11:44:44 följande:
    Du sa ju att du skulle äta godis och kolla porr hela helgen. Hållit löftet? Oskyldig
    Nä, inte riktigt men nu ska jag iaf äta jordnötsringar till lunch!
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 11:40:56 följande:
    Har vi?! Det enda jag behöver för att kunna somna är att någon kramar mig bakifrån och så måste jag hålla personen i handen. Räknas det som "snuttefilt"?
    Ja. Själv funderar jag på att byta ut min snuttefilt mot en kvinnlig variant. Drömmer
  • och
    lille Birger skrev 2011-09-18 13:00:21 följande:
    Ja. Själv funderar jag på att byta ut min snuttefilt mot en kvinnlig variant. Drömmer
    Det gör du rätt i.
  • I Blackrose I

Hej Och Solig

Allt bra?

• och
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 17:27:47 följande:
    Hej Och Solig

Allt bra?
    Hej! Kyss

Det är jättebra med mig.

Hoppas du fått pusta ut lite under em.

Flyttar svärmor med?    

• I Blackrose I
    och skrev 2011-09-18 17:30:26 följande:
    Hej! Kyss
    Det är jättebra med mig.
    Hoppas du fått pusta ut lite under em.
    Flyttar svärmor med?     
    Skönt att höra.
    Ja, jag var och tränade och ska snart hoppa in i duschen. Att få ut frustration på boxning är det bästa som finns.
    Nej, men hon hotar med det. Hon har greencard genom sin son som bor där sen 30år tillbax. Tror inte hon kommer flytta dit då halva hennes släkt är här i Sverige och hon är lost utan sina middagar där hon kan visa upp sin nya klänning och senaste halsbandköpet. Kräks Men visst det skrämmer mig att hon följer med oss. Dock har svärfar lovat att hålla henne borta från USA (Kommer sakna honom jättemycket).
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 17:35:03 följande:
    Skönt att höra.
    Ja, jag var och tränade och ska snart hoppa in i duschen. Att få ut frustration på boxning är det bästa som finns.
    Nej, men hon hotar med det. Hon har greencard genom sin son som bor där sen 30år tillbax. Tror inte hon kommer flytta dit då halva hennes släkt är här i Sverige och hon är lost utan sina middagar där hon kan visa upp sin nya klänning och senaste halsbandköpet. Kräks Men visst det skrämmer mig att hon följer med oss. Dock har svärfar lovat att hålla henne borta från USA (Kommer sakna honom jättemycket).
    Det finns andra bra sätt att få ut frustration på med.

Hon lär inte flytta med, och din svärfar håller nog det löftet. Låter helt perfekt, faktiskt.

Skicka många bilder som hon kan visa upp på sina fester, så blir hon nog nöjd.    
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-18 17:43:08 följande:
    Det finns andra bra sätt att få ut frustration på med.

Hon lär inte flytta med, och din svärfar håller nog det löftet. Låter helt perfekt, faktiskt.

Skicka många bilder som hon kan visa upp på sina fester, så blir hon nog nöjd.    
    Jo men jag har mens så det går inte. Då får jag träna ihjäl mig istället.

Ja, jag tror också hon kommer hålla sig kvar i Sverige.

Jadu, hon har redan börjat skryta om hennes sons flytt för alla hon träffar. Hon är bara för mycket. En typisk svärmor som man vill kapa av halsen på.
Svar på tråden Trash-tråden