• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-17 21:55:37 följande:
    Det som jag främst var ute efter med min fråga var om det är något att skämmas över, om det är lämpligt att ta med sig sin snuttefilt när man sover över hos någon, i ett dejtingsammanhang alltså där man inte känner personen så jättebra, man kanske har varit på några enstaka dejter innan övernattningsdejten.
    Om jag dejtade någon som tog med sig snuttefilt första gången han sov över skulle jag tro han var psyko.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-17 22:06:41 följande:
    Om jag dejtade någon som tog med sig snuttefilt första gången han sov över skulle jag tro han var psyko.
    Men sen när du lärt känna honom hade du insett att så inte var fallet? Solig
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-17 22:17:40 följande:
    Men sen när du lärt känna honom hade du insett att så inte var fallet? Solig
    Det sulle nog inte gå så långt att jag lärde känna honom tyvärr.. däremot om vi dejtat länge utan att sova över (har jag aldrig varit med om iofs, jag knullar alltid på första dejten så jag vet vad jag får ) och jag redan blivit intresserad och tycker om honom så skulle det kanske gå att se genom fingrarna..
  • I Blackrose I

Gomorron Solig

Vägrade följa med till Kyrkan och sen till persiska skolan så jag är ensam hemma. Vad gör ni?

Har vuxna män snuttefilt?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 10:29:45 följande:
    Gomorron Solig

Vägrade följa med till Kyrkan och sen till persiska skolan så jag är ensam hemma. Vad gör ni?

Vafalls, kyrkobesök !!!! Och så vägrar du tjurigt.  Helvetetets plågor nästa, Min underbara Rose. Det får allt bli lite skärpning, ser gärna att jag får lite sällskap i värmen så småningom, men inte av dig, du förtjänar bättre.      mycket bättre.

Således. Återigen : SkÄRPNING.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Blackrose I
    Anton Chigurh skrev 2011-09-18 11:15:19 följande:
    Vafalls, kyrkobesök !!!! Och så vägrar du tjurigt.  Helvetetets plågor nästa, Min underbara Rose. Det får allt bli lite skärpning, ser gärna att jag får lite sällskap i värmen så småningom, men inte av dig, du förtjänar bättre.      mycket bättre.

Således. Återigen : SkÄRPNING.  
    Hehe, jag har redan fått min dos av häxan denna veckan. Skulle nog bara bli bråk och det vill jag inte göra i en kyrka som är helig för så många som går dit på söndagar. Killarna fick följa med maken och jag tar det lugnt här hemma.

Tack gubben för komplimangen. Alla har vi våra brister och jag är helt övertygad om att du är en helt underbar man. {#emotions_dlg.flower}Nalle
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault

Gomorron! Jag ligger i sängen med datorn i knät och tänkte stanna här sålänge jag kan, kanske till och med struntar i att duscha idag! Känns underbart!

• lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 10:29:45 följande:
    Kvinnor också.
Svar på tråden Trash-tråden