• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 17:51:44 följande:
    Jo men jag har mens så det går inte. Då får jag träna ihjäl mig istället.

Ja, jag tror också hon kommer hålla sig kvar i Sverige.

Jadu, hon har redan börjat skryta om hennes sons flytt för alla hon träffar. Hon är bara för mycket. En typisk svärmor som man vill kapa av halsen på.
    Tänkte väl det. Men just därför kommer hon inte vilja flytta efter, ha barn och barnbarn i USA som man kan skryta om smäller nog högre än en ny klänning.
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 17:51:44 följande:
    Jo men jag har mens så det går inte. Då får jag träna ihjäl mig istället.

Ja, jag tror också hon kommer hålla sig kvar i Sverige.

Jadu, hon har redan börjat skryta om hennes sons flytt för alla hon träffar. Hon är bara för mycket. En typisk svärmor som man vill kapa av halsen på.
    haha snart slipper du henne.........
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-18 19:48:49 följande:
    God kväll!!!
    Hej!

Haft en bra dag? Solig
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-18 19:50:23 följande:
    Hej!

Haft en bra dag? Solig

Jaaa tack! Jättetrevliga vänner här på lunch å fika. Huset härligt städat å barnen sover. Kan det blir bättre?  Du då?
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-18 19:52:49 följande:

Jaaa tack! Jättetrevliga vänner här på lunch å fika. Huset härligt städat å barnen sover. Kan det blir bättre?  Du då?
    Inte så värst städat, och barnen har inte somnat. Jag har dessutom fått ägna em åt att sära på bråkande barn, lekkompisar är inte alltid av godo.

Men annars är allt bara bra.       
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-18 19:55:39 följande:
    Inte så värst städat, och barnen har inte somnat. Jag har dessutom fått ägna em åt att sära på bråkande barn, lekkompisar är inte alltid av godo.

Men annars är allt bara bra.       

Äsch då! Jaja, man kan ju inte få allt?

Kanske har några trevliga planer för kvällen iaf? 
  • och

Kvällen blir nog trevligare, Yoyna.

Och nej, Mrs, du har det väldigt bra som har bebisen i magen. Det är den lättaste biten.  

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-18 20:02:33 följande:
    Jag vill att bebisen ska komma nuuuuuu jag kollar på ul-bilderna och grinar och längtaar

Åååh! Men han måste bli lite större först ju! Du måste hinna köpa kläder och vagn och späljsäng och alla andra pryttlar folk kränger på en när man är gravid!
Svar på tråden Trash-tråden