• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-18 20:43:37 följande:

Känna att man lever.... Mmm, visst det kan ju vara nyttigt. Om man råkat glömma bort det nångång för att allt är så rosenskimrande...

Vet att du vet. Hjärta Och detsamma du! 
    Hahaha ja precis...

Tack sötnos!Hjärta 
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-18 20:46:41 följande:
    Mmmm, det är väl så men jag tycker om att träna, det är skönt och jag gillar att träna skithårt typ lyfta skrot och ta i så jag får blodsmak i munnen men det är nog inte så lämpligt i mitt tillstånd

hahaha jag köpte faktiskt alkoholfri öl för några månader sen och "festade" med min man, jag drack två stycken och det var gott och så men sen spydde jag som en gris hahahaha kändes värsta fjortis
    Haha, nä då är väl gravidyoga knappast ett tillfredsställande alternativ?

Men din stackare!    
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-18 20:50:42 följande:
    ng, vad är det för jobb du fått? grattis!
    Kan bara köra med sköna omkrivningar här, men basically ska jag...ummm...

Tackla integrationsproblemen i förorten genom att överföra kunskap till...individer som av många på FL anses missanpassade och "omöjliga att integrera". 

Tack!   
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-18 20:57:28 följande:
    Kan bara köra med sköna omkrivningar här, men basically ska jag...ummm...

Tackla integrationsproblemen i förorten genom att överföra kunskap till...individer som av många på FL anses missanpassade och "omöjliga att integrera". 

Tack!   

Sweet!
      Låter som ett jobb helt i din smak!  
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-18 18:00:53 följande:
    Tänkte väl det. Men just därför kommer hon inte vilja flytta efter, ha barn och barnbarn i USA som man kan skryta om smäller nog högre än en ny klänning.
    Hon har sagt till alla att B har fixat greencard åt mig och att han är så snäll at an tar mig och barnen med sig också precis som att det inte är en självklarhet för henne att mantar med sigsin fru och barn dit man flyttar. Det ironiska är att det är faktiskt mitt beslut att vi flyttar. B har ingen anledning att flytta härifrån. Det är jag som har fått nog. Grrrrrrrr.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Nuuuuuuuuuuuummmemr

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-18 19:48:49 följande:
    God kväll!!!
    Hej sötnos. Nalle
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-18 20:04:00 följande:
    Och nej, Mrs, du har det väldigt bra som har bebisen i magen. Det är den lättaste biten.  
    Jag har sagt dett ett par gånger men hon lyssnar inte. Alla sa det till mig också när jag väntade Nik och jag lyssnade inte heller. Gnällde mig igenom bägge graviditeterna men sen ville jag tillbaks.
Svar på tråden Trash-tråden