• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-09-19 20:57:52 följande:
    Det är ju relativt få kvinnor med stringburkini på badhuset har jag märkt.

Du kan ha rätt i den iakttagelsen... Lägga in en motion inför nästa val?
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-19 21:13:59 följande:
    Köpt nått kul?
    Nä har inte köpt nånting, har inga pengar haha men jag promenerade med min kompis och hennes bebis som var för rastlös för att vara på fik
  • I Blackrose I

Tack tjejer för eran svar.

Att börja jämföra hål i örat med krig, tortyr och annat är bara ren idioti men det får man förvänta sig här på FL. Det liksom ingår.

Vad pratar ni num om? *Ska läsa*

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-19 19:23:08 följande:
    Asså är foglossning farligt på nåt sätt eller gör det bara ont? Jag tror jag kanske börjar få lite, eller när jag går mkt så får jag pissont i svanskotan och typ ljumskarna. Vill inte behöva sluta jobba för tidigt, har liksom inte råd med det, tänkte föda ombord på tåget haha
    Köp en magbälte(?). Den hjälper enormt. Du kan hitta på tradera billigt. Rekommenderar det varmt. Du kommer känna dig mycket bättre.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 21:32:24 följande:
    Köp en magbälte(?). Den hjälper enormt. Du kan hitta på tradera billigt. Rekommenderar det varmt. Du kommer känna dig mycket bättre.
    Ja, det hade jag glömt bort. Det underlättade!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-19 21:20:02 följande:
    Nä har inte köpt nånting, har inga pengar haha men jag promenerade med min kompis och hennes bebis som var för rastlös för att vara på fik
    Vi har just sålt en massa bebisgrejer till en granne! Dumt, du kunde ju fått köpa dom istället! Nalle 
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-19 21:20:02 följande:
    Jag har fortfarande sonens spjälsäng kvar om du vill ha den. Kunde inte kasta bort det utan jag har den kvar ihopp om att ge den till en som kan ha användning för det.  Jag vill inte ha pengar för det. Sluta larva dig och acceptera det. Nalle Säg bara till så ber jag K köra den till dig om du vill.
Svar på tråden Trash-tråden