• Tummy

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jag ska ju ha en vårbebis i maj och har hela sommaren lång att njuta av liggvagnen. Det ska bli så himla härligt. Förra gången det begav sig med bebis här var när det var oktober, så det ska verkligen bli härligt att kunna gå långa promenader med en fin vagn mitt i sommaren med en stilla, skuggig bris under parasollet (eller ösregn, öh). Vi har ingen bil heller, så vi kommer inte att satsa på några babyskyddsadaptrar till vår BB.

• Tummy

What, Cajjot? Var hittar man den? Och blir man Betatestare då?

• Tummy

Jag hittade den. Fast jag tyckte att den såg lite konstig ut. Allt blev mycket mindre och mer svåröverskådligt. Fast det kanske har med vanan att göra.

• Tummy

Ha! Sa jag inte att de hade testat fel, vad det än stod i DN? Nu känner jag mig nöjd och kan lägga ner det där. Hehe.

Avis på dig, Blue Vapor, men den som väntar på nåt gott...

• Tummy

Magoo, det är klart att det inte är ett onödigt inlägg. Var annars ska man kunna få skrika ut sin begeistring över en BB om inte här? Jag är också jätteförtjust i den och jag har inte ens fått hem den än. Haha!

• Tummy

Ååå, jag som beställde två färger på en gång. Blir jag dubbelt så glad då när jag får hem den?

• Tummy

Vilket gulligt namn, Pixibelle! Grattis!

• Tummy

JagoTösen - det var precis röd-rosa jag velade om jättelänge. Till sist bestämde jag mig för att beställa två fleeceset i rött och rosa i stället, så att man kan kombinera dem lite roligt med varandra. Min man ville ha rosa, så där var det bara att köra på.

Men jag tror säkert att det går att sy egna grejer, bara man använder riktigt stadiga sömmar. Och så bör ju tyget bli smuts- och regnavvisande också, men sånt finns det ju sprejer för.

Hm, blir lite inspirerad här. Det kanske blir ett nytt tyg nån gång. Sy är ju roligt. Fast det går ju också att ha kuliga filtar och sånt som gör att det blir fint ändå. Och fina skötväskor.

• Tummy

Ja, det är lustigt det där med rosa, vilka reaktioner det väcker. Det går liksom inte att obehindrat ha rosa utan att ögonbryn höjs. Svart och blått är helt annat. Konstigt egentligen, det är ju bara färg! Jag blev också jätteförvånad när min man ville ha rosa. Som förstaval. Hade jag aldrig trott. Han tycker att det är coolt, så macho han är. Och han tycker att det är praktiskt också - den syns bra och kanske inte blir stulen så snabbt.

• Tummy

Blått och rosa är lite wild, men när jag visade färgproverna för svärmor var blått och rosa det hon plockade ut. Och hon är rätt cool, alltså.

Det blir helt klart annorlunda, men jag tror att det blir roligt och fint. Och praktiskt. Inte så stöldbegärligt.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III