• Tummy

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jo, iofs förstår jag det. Men jag tänkte att de som köpt den från utlandet innan problemet med testet har ju inte kunnat räkna med att de skulle behöva andra hjul till sin excellenta vagn.

Jag var nyfiken på vad Bugaboo säger till de eller er som har kontaktat dem och som redan kör omkring med vagnen här.

• Tummy

Whoops, här går det undan. Nu älskar jag dem på Bugaboo igen - de ändrade sig! Det kom ett mail till där det står att jag kan få hjul skickade till mig, men de tycker ändå att det är bäst att man köper vagnen i Sverige.

Tihi!

• Tummy

Apropå sängar till bäbbar har vi köpt en BabyRo-vagga den här gången. Jag hade spjälsäng förra gången det begav sig (min son, alltså) men jag tror inte att han somnade självmant i den förrän vid tre års ålder eller så... Alltså när han var redo för en växa-säng i stället. Han fick ligga så mycket i min säng att jag ingen sov nåt vidare, för att inte tala om att han bara somnade när jag dansade honom till sömns. Såna misstag gör man inte gärna om.

Jag tror på det där med att de ska vaggas upp och ned (inte upp-och-ned) till sömns och att de ska ligga lite mysigt trångt.

• Tummy

Vilka bra förklaringar på fälla upp och ihop ni kom med! Inte alls otydligt. Jag som inte ens har en BB än förstod precis.

Jag har just kopierat era fina förklaringar med bilderna också och lagt dem i en prydlig Bugaboo-mapp här på datorn, att ta till när den och lillan anländer.

Thank you!

• Tummy

Frida S - grön cam är ursnyggt! Hade inte min man insisterat på att vi ska ha rosa, hade jag valt grön. Fast jag kanske väljer grön också. Det är en otroligt snygg grön färg.

• Tummy

Jag bodde i Köpenhamn i ett par år. Där älskar de verkligen de där silver cross-vagnarna. Och så kör alla omkring med de där speciella cyklarna där också, med en står lådda där fram, där man slänger ner halva familjen, filten, hunden, mormor och picknick-korgen. Typ. Bugaboon i det sällskapet låter som en klar favorit från min sida.

• Tummy

Det verkar vara mer färg som gäller. Asså, ska jag satsa på den röd-rosa eller? Hjälp, jag måste verkligen välja snart.

• Tummy

Man ska visst kunna få till en liten sjysst glipa i regnskyddet med hjälp av kardborrebanden vid luftöppningen. "Locket" till lufthålet är större än själva hålet, vilket gör att man får till ett litet "utbuktande tak" där om man fäster kardborrebanden vid varandra. Hm, vissa grejer är visst svårare än andra att förklara utan bilder...

Men jag tyckte också att det verkade lite syrefattigt inne i vagnen efter demonstrationen i butiken.

• Tummy

82:an - ojoj, så snyggt, så snyggt! Tänk om du inte kan bestämma dig nån dag för vilken färg du ska gå ut och gå med och så bara blir det ingen promenad? Båda är ju så himla fina! Det skulle hända mig i alla fall...

• Tummy

Cool bild där på The Katvig Kids också.

Förresten, en fånig fråga: Hur gör ni för att få in smajlisar i texten? Jag är ju sån där översättare och språkvårdare så jag har ju aldrig vågat använda sådana i mina texter. Då får man ju bassning och aldrig några fler jobb. Men här kan man ju relaxa lite utan att få polisen efter sig.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III