• Tummy

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jag svarade bara ja på 2½ (jag har EN öppen hylla i köket, där jag helt enkelt tog bort skåpsdörrarna, om det räknas).

Annars är det bara Buggisen och fondväggen för mig.

Och hallå, Buggisen har jag ju inte ens än.

• Tummy

Oj, men det där erbjudandet från 1klass ser ju jättebra ut!

De har några olika skippisar där, dock inte dashen, verkar det som. Och de har den där i denim som jag dreglar lite över. Men jag måste hålla mig tills jag åtminstonde fått BB:n.

Jag har ju än så länge bara Shanghaiväskan, vilken jag tror bara passar till den röda fleecen, så jag måste ju ha nåt som funkar med den rosa också. Hihi, vilka sköna problem...

Nä, nu orkar jag inte vänta mer, den ska ju komma den här veckan, sas det. Jag vill ha min Bugaboooooooooooooo!

• Tummy

Seglare - Cameleon kostar 850 Euro inklusive åkpåse från Ping-pong. Sen får man 9% rabatt på det om man är svensk.

• Tummy

Rättelse: Åttahundrafemtio Euro och tjugotvå cent.

• Tummy

Hihi, vad kul av pingpong att kalla det "basement colors". Det betyder ju källare.
    Klart, det är ju källaren på vagnen...

• Tummy

Fru Indosaurie, ja, jag fick höra det av nån. Be lite snällt om det så får du det nog.

• Tummy

*Ser framför mig hur Snysop skumpar omkring...*

• Tummy

Jo, de börjar ju le igenkännande när man kliver in på posten också. Eller vad det nu kallas där de lämnar ut paketen.

Var är min Bugabooo?!!

• Tummy

junibäbe - jo, visst ingår det madrass. Jag tror att det där gäller nån hypermegadeluxe-madrass om man har fått en prinsessa på ärten eller nåt. Eller?

• Tummy

Snysop - Åhå. Jösses vad dyrt!

Jag såg framför mig värsta Hästensvarianten eller nåt, för att rättfärdiga det priset.

• Tummy

Snysop - självklart, det är ju BB vi talar om! Då verkar det som att man tryggt kan skaffa sig en liten prinsessa och så klarar hon vagnen även utan extramadrass. Skönt!

• Tummy

bebisyra - yes, en nyfödd ska ha kudde. Så att de inte blir platta i huvudet där bak.

Jag har, pga att jag får ett sommarbarn, införskaffat en snofsig deluxekudde från Rätt Start som kan andas och allt vad det är (den kostade ca 119 så att bebben inte blir så svettig. Det tenderar de ju annars att bli rätt lätt, de små liven, när de drömmer vilt om sjyssta mål mat och moln och sånt.

Täcke tänkte jag också skaffa i samma modell. Och varva med en lättare bomullsfilt eller kanske bara fossingar vid varm väderlek.

• Tummy

Smajlisen där ovan ska vara ett kronor-tecken. Alltså :-
    Så fel det kan bli.

• Tummy

Tjahapp, där fick man. Nåja, nån kudde ska man ju ha i alla fall. Och jag hade Ikeas till min son, och den var ju värdelös. Men ett tag håller den väl ändå. Och andas kanske den gör åtminstone, som det står på förpackningen...

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III