Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Nix pix, men det kan jag förstås kolla. De är säkert dyra, om jag känner Designtorget rätt.
Nix pix, men det kan jag förstås kolla. De är säkert dyra, om jag känner Designtorget rätt.
Haha, jo, jag gillar också Designtorget, det gör jag verkligen. Jag bor i princip runt hörnet från ett också, så jag hoppar in där med jämna mellanrum.
Man hittar mycket kul och jättefint där och man får ju tänka på att det faktiskt är en sorts utställning för stackars designers som inte gör så många av de här grejerna ( i de flesta fall) och då blir det så klart dyra produktionskostnader. Jag bara kände för att klaga lite, eftersom just flaskhållaren ju finns även på andra ställen.
Soffan, det är svårt det där. Parasoll ser jag lite som en "bebisgrej" men det är ju faktiskt bra att ha även när de är äldre. Om man är nånstans där det är riktigt varmt och soligt och solen kommer från helt fel håll. Det måste ju bli lite skönare att sitta i vagnen om man har lite "drag" i skuggan och inte bara har solen som gassar på suffletten. Hjälper ju upp svalkningsfaktorn, tycker jag. Och så är det nog skönt att sova under ett parasoll också, så att vinden kan ta tag lite i håret medan man ligger där i skuggan och snusar.
Jag tror att jag upprepade mig några gånger där...
Mamma 2001 - det jag har läst mig till (fastän min vagn inte har kommit ännu, så jag har ingen att testa på) är att man ska kunna sätta parasollet var som helst på det svarta skumgummit, alltså på handtaget, men även på ramen. Just för att det ska vara flexibelt.
Aha... Så knasigt av mig. Det är förstås sant.
Mamma 2001 - nu när jag vet att du har Gecko... Titta några sidor tidigare i tråden, där hade Lillan1 samma problem. Man måste pyssla lite med hjulen och smörja dem och göra rent dem regelbundet. Då gnisslar de inte.
Regret - Cameleon kan man ju ändra handtagets höjd på, men det kan man inte på Geckon.
Gårdagens BB-spaning i Gallerian i Stockholm. En röd Cameleon liggvagn med rosa suflett och gult "lock" till liggdelen. Färgglatt om inte annat.
Jag fick på pingpong en cameleon med två fleeceset i olika färger, åkpåse och parasoll för 8200:-. Det kändes rätt okej