• Tummy

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Nu har jag bestämt oss!

Det blir grå bas med rosa toppfärg. Jädrar, vad det satt långt inne.

Har en designerväninna som till sist fick fälla avgörandet. Hon tyckte att jag skulle ha grått och kolsvart genomgående, men eftersom jag lovat maken rosa och vi får en liten sommartjej så kan vi alltid byta färg till hösten. Men hon fick bestämma att basen skulle bli neutral i alla fall.

Gud, va skööönt!

Fast jag kanske ska vänta tills skötväskan kommer ändå, och se om den passar...

Nä, nu ringer jag Pingpong innan Tveksamhetsdjävulen greppar tag i mig!

• Tummy

Väskan har inte kommit. Men den borde ju vara här snart.

• Tummy

Nä, jag tror faktiskt inte att det går att köra i det här vädret. Så jag har ångrat mig och ska beställa en EL i stället.

• Tummy

rhuss - oj! Vad står det i dem? Är det många "kärringar" som gnäller över kassa dyrvagnar eller är det många som klagar över testet? Jag har ju ingen Vi Föräldrar så jag blir så nyfiken.

• Tummy

Norrland - ja, men det är ju så typiskt. Då spär de ju bara på myten om hysteriska, designgalna BB-ägare (och tillverkare) som har huvudet under armen (det kan man ju ha också, eftersom BB:n är så lättstyrd )

Verkligen synd att BB:s brev inte kom med. De lär ju liksom inte göra en tredje uppföljare av det här i ViF där de informerar om det.

• Tummy

Har fått en liten avi från Amerkat... *vift-vift med lappen*

• Tummy

Good point, mamma 2001! Det retsamma är också att de retar sig på dessa "designvagnar" vilket faktiskt gör att jag känner mig kränkt. Nån måste ju designa sk*ten, allt är ju designat. Och kändisar måste ju också dra omkring barnen i nåt. Varför ingen kan tro att man valt den för att den verkar praktisk är för mig obegripligt.

• Tummy

Nu har jag fått min Shanghai. Den är i jättefin kvalitet, alldeles mjuk och fin och välarbetad. Dock tycker jag nog att den är mycket mer guldig i mönstret än vad det ser ut som på bilden. Där ser den mer färgglad/svart ut. Här hemma är den mer svart/guld/röd (den har röda passpoaler). Så nu vet jag ju inte med rosa längre...

Miss I-landsproblem nu igen.

Ni ska ju inte tro att jag har beställt nån BB. Det var ju bara ett ögonblicks säkerhet där i går, som genast övergick i osäkerhet. Sen var jag ute och gick och tyckte faktiskt (ursäkta alla, men det här är ju min personliga smak) att det är ganska trist med alla svarta vagnar. Jag vill fira att jag får en liten prinsessa!

Så då tänkte jag röd med rosa fleece igen OCH en svart fleece att ta till när den rosa känns för mycket. Men maken tyckte att det var slöseri och galenskap att köpa två fleece-klädslar. Så nu är vi där igen... Kanske blir det bara röd bas och svart fleece, det är jättesnyggt, det är bara det att den är ju så himla svart inuti och jag är rädd att det känns så himmelens mörkt och varmt och instängt i den mitt i sommaren för lilla snuttgrisen.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III