Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

bbb: Vi har en 2,5 åring som får plats under sufletten fortfarande. Vi har tänkt att ha Cameleon vagnen tills han slutar att åka vagn vliket är ganska snart Så till sommaren tar vi bort sufletten tror jag.

• Stargirl

Ble Vapor: Jag väntar oxå spänt på att du ska få din Cameleon hihihii...

• Stargirl

junibabe: Var beställde ni eran? Vad fanns det för färger att visa där? Ska visa en kompis det stället där det finns flest färger i sthlm....Men vet inte vart det är.

• Stargirl

Läste skvallertidning precis. Först 3 bilder på Cameleon grå/röd som Ben affleck o Jennifer garner har o sen en på Rod Stewarts blå/gula Camelen. Men han har satt suflett tyget åt fel håll hahahhaha kanske på flit för att loggan inte ska synas. Vad vet jag. Men det syntes tydligt på bilderna iaf.

• Stargirl

magoo: Näe inte ut o in utan loggan som sitter bak sitter på den delen rakt upp ist. Det var nog Veckans NU som bilden var i.

• Stargirl

Mamma2001: Kanske en Skip*Hop eller en Fleurville. Dom är supersnygga tycker jag Fleurville alltså.

• Stargirl

Uno:

Lite ur min Bugaboo vecka....

- Åååååh så fin vagn. sån vill jag ha när jag får barn (3, 15 åringar på busshållsplatsen)

- Barnkammern i Täby undrar hur jag trivs med min Bugaboo för de funderar på att ansöka om att få sälja den.

- I sturegallerian fikar jag o sonen på Gateau och en nygravid hemlig mamma kommer fram och frågar hur jag gillar vagnen och hur gammal sonen är. Hon har funderat på en sådan vagn nämligen

- Eftersom jag tagit bort sufletten dagen till ära så sätter jag på regnskyddet på bågarna.
    Två damer i kön på Ica undrar om barnet kan andas innuti plasten *s*
    Jodå det går så bra så säger jag.

- In i bilen med min och väninnas Cameleon i våran Saab 9-5 Sedan. En nyfiken pappa stannar och inspektetrar. Jasså det är en sån vagn vi skulle köpt. Vi som inte får in Brion in i våran kombi knappt....Får ni in två i sedanen....jösses...
    Han står kvar en bra stund och kikar hur jag kör in båda vagnarna och tar loss hjulem på den ena i ett nafs.

• Stargirl

magoo: Jag säger det samma. Lite tråkigt att yngsta sonen börjar gå mer o mer *s* Fast i stan måste han sitta i vagnen ändå vilket är tur hihihiiih...

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III