• Turitella

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Tänkte vi skulle ha en tråd för oss som vet var det innebär att kämpa och längta efter ett barn så man tror man ska gå i tusen bitar. Då månaderna går och mensen kommer som ett blev på posten varje gång.

Jag och min sambo har efter nästan två års försök äntligen lyckats få ett plus efter vår första IVF-behandling.
    Vi bor i södra Dalarna och har gått på IVF-kliniken i Falun. Efter nässpray, hormonsprutor, obehagliga äggplock, insättningar och allt vad en IVF-behandling innebär, längtar vi så efter att allt nu ska gå vägen.

Denna eviga väntan och längtan som blandas med hopp och förtvivlan. Alla ni som fått missfall, men reser er starka igen. Nu ska vi lyckas och gå hela vägen!

Nu vill jag hitta andra i samma situation att älta oro, funderingar och glädjeämnen med. Kan vi inte följas åt till vi äntligen får träffa våra små knyten?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-23 15:34
    Länk till vår BF-lista med tidpunkter för VUL/UL m.m. så vi kan hålla reda på varandra!

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m62211514.html
  • Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
  • Najje79

Nu är de här! Adrian föddes 10.38 och Luca föddes 11.01. Allt gick bra, det gick då snabbt när jag öppnade mig att det inte hann med ngn epidural. Allt gick jättebra och vi mår jättebra!

• Moa Li

Åh, Najje! Underbart! Stort grattis och stor kram! Hur mycket vägde de? Hur långa? Vilken vecka föddes de i?

GRATTIS!

• Najje79

Adrian vägde 2540g och var 46 cm. Luca vägde 2700 och var 47 cm. De föddes i v 38+5. Skriver fl berättelse när jag har tillgång till dator. Kram!

• 7feb

Tjoho här föds det ungar ör glatta livet! Grattis Najje!! Vem härnäst? :)

• Julia82

Grattis Najje, skönt att höra att allt gått bra och att pojkarna var såpass jämnstora :) Fina namn ni valt på killarna!! Skickar en stor drös med grattiskramar!

• Bouillotta
    {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}GRATTIS Najje!!!
    Åh, så fantastiskt! Tänk att du nu fått två små bebisarHjärtaHjärta!

Massor av grattis!

Vilken babyboom i tråden...Flört
Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF