• Simonan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fick min mens nu 2 dagar senare än vanligt
    tempen är på 37 istället för 37,3 så nya tag nästa månad ..

• Simonan

Äl+8 borde jag vara nu.
    fick fullt utslag 5e februari, den 7e var det negativt igen så borde haft äl den 6e.
    ser ni något tro?
  • Simonan
    Embarazada skrev 2023-02-14 08:22:40 följande:
    Jag kan se en svag skugga :)

Jodå, jag är gravid! Är i chock
    försök nummer 2 enbart och det faktiskt RIKTIGA försöket, då blir det ett syskon till vårt första barn om allt går vägen
    är bara bim-5 så allt kan ju ske?
  • Simonan
    lindsey80 skrev 2023-02-14 09:12:06 följande:
    Men va kul. Såg det andra testet, som visade väldigt svagt, och sen detta. Vilken dag är du på?
    Om jag har räknat rätt:
    gjorde ÄL test fullt utslag 5/2
    testade ÄL igen 7/2 negativt
    så äl: 6/2

vilket blir:
    äl+8 och bim-5 då jag har BIM 19/2

är så chockad
    trodde inte det skulle gå så fort! Tänkte vi får nog börja redan nu så kanske jag blir gravid till sommaren och får 2,5 år mellan barnen men nu blir det 22 månader emellan så känner mig lite orolig 😂
  • Simonan

Nu är det bara att vänta till BIM och hoppas på att detta inte är en kemisk graviditet..

• Simonan

Nu är det bara att vänta till BIM och hoppas på att detta inte är en kemisk graviditet..
    får ha koll så det ökar i styrka helt enkelt
  • Simonan

Bättre bild kanske
    äl+9

Simonan skrev 2023-02-15 16:57:44 följande:

får ha koll så det ökar i styrka helt enkelt
  • Simonan

Ser ni också någon ökning på mina test? Bim-3
    livrädd för kemisk graviditet nu när digital sa gravid bim-5
  • Simonan
    Syskonförsök skrev 2023-02-16 18:29:47 följande:

Jodå det ökar ❤️ jag såg tillbaka på dina tidigare test! Försök att ta det lugnt och lita på kroppen. Jag har haft flera kemiska graviditeter och då har helt plötsligt testet visat minus någon dag senare efter flera exakt likadana plus. Så försök ta det lugnt❤️❤️❤️

Tack snälla ❤️
    jo jag försöker ta det lugnt, även om det bara blir 22 månader mellan barnen och inte 2,5 år som jag helst ville  så vill jag ju såklart att allt ska gå bra nu när det ändå ligger en liten därinne ❤️
    är bim -2 nu och har inga speciella symptom men det hade jag inte sist heller.
    har:
    svettas på nätterna
    dålig mage
    lite ömma bröst
    molvärk
  • Simonan

blir inte klok.. min mens är 5 dagar sen idag och den är aldrig sen. Jag tror att den är sen pga stress kring mitt bröllop som äger rum om 1 vecka ca. Jag ska fysiskt inte kunna vara gravid då min man har utfört vasektomi för ett år sedan. Kan någon kanske lugna mig och säga att det är min stress som skjuter upp mensen och inte något annat?

• Simonan
    Fredstein skrev 2025-05-09 06:47:18 följande:

Det är nog stress. Ser inte ut som något graviditetstreck. Och vid fem dagar sen mens hade det varit ett tydligt streck. Sänk axlarna, och fokusera på bröllopet! Hoppas det blir magiskt.

Tack! Även om fallet hade varit graviditet så hade barnet varit välkommet, men med en vasektomi så är ju tanken att man är färdig med barn. Tack snälla!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester