• Simonan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ems86 skrev 2021-01-26 08:13:31 följande:

Tack snälla! Fick svar i en annan tråd att RFSU kan sega sådär länge.. Hoppas du får ditt plus snart!!

Hoppas jag med!!

Jag fick dock lite bruna flygningar idag, inte fått mer på 3 timmar så blir rädd att det är mensen...
  • Simonan
    ems86 skrev 2021-01-26 10:17:48 följande:

Det har jag också haft.. både igår och idag. Hade precis samma med mina andra barn så försöker inte oroa mig innan det är blod-blod.

Tack snälla <3

Jättekul att se att du plussat!

Tror nog jag ska köra på CB framöver och inte RFSU...

Har du också värk i magen? Inte lika ont som mensvärk men liksom ändå en form av värk?
  • Simonan
    ems86 skrev 2021-01-26 16:22:05 följande:

Ja absolut värk. Jag har aldrig mensvärk annars men känner igen denna obehagskänsla/smärta från tidigare graviditeter.

Tror också på CB framöver. Det är otroligt nedbrytande att tolka strecken. Ångrar jag tog ett RFSU i morse, det bara förvirrar!

Status hos dig?

Lätta bruna flytningar har jag, enbart väldigt svaga streck ...

börjar bli osäker :(
  • Simonan

Ja absolut värk. Jag har aldrig mensvärk annars men känner igen denna obehagskänsla/smärta från tidigare graviditeter.

Tror också på CB framöver. Det är otroligt nedbrytande att tolka strecken. Ångrar jag tog ett RFSU i morse, det bara förvirrar!

Status hos dig?

Lätta bruna flytningar har jag, enbart väldigt svaga streck ...

börjar bli osäker :(
  • Simonan

Status hos dig?

Idag kom mensen... känner mig så besviken

Får hålla tummarna för februari
  • Simonan

Tack snälla till er alla!

Och grattis till alla graviditeter, i februari återkommer jag och förhoppningsvis med bra nyheter

• Simonan
    Cashili33 skrev 2022-08-28 16:21:16 följande:
    Någon svag grå skugga syns 
    Var i cykeln är du ? 

jag ska ha mensen om 5 dagar, fick nämligen inga utslag på ÄL denna månad och nog inte fått det alls senaste månaderna.
    Har haft bruna flytningar hela dagen idag men ingen mensvärk, säkerligen då att jag har mellanblödning men jag vet ej..
    har en dotter på 8 månader och vill gärna ha ett syskon till henne

• Simonan
    Cashili33 skrev 2022-08-28 21:37:47 följande:

Ok
    Har du inte haft  ÄL så kan du ju inte vara gravid. Jag skulle inte tolka testet som positivt (än) i alla fall. 

Vet du varför du ej ägglossar ? Ammar du? 

Jag tog ÄL test när jag trodde den skulle vara men verkar som den flyttats efter förlossningen osv.

nej ammar inte, har mensen regelbundet varje månad på pricken när den ska komma
    aldrig fått bruna flytningar såhär innan mensen
  • Simonan
    Cashili33 skrev 2022-08-29 05:33:53 följande:
    Vänta ett par dagar och se :) är du gravid och haft ägglossning så kommer strecket bli synligt 

att få mellanblödningar när man inte ägglossar kan se 
    Idag blev det lite mer rött än brunt
    Misstänker att mensen gjorde ett tidigt besök!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester