Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad synd...misstänkte det. Beklagar ;( nya tag <3
Vad synd...misstänkte det. Beklagar ;( nya tag <3
Är ganska ny på att försöka finna min cykel igen efter 2 år av minipiller. Men verkar som jag har ägglossning pga äggvita-flygningarna (ursäkta uttrycket)
Hur ska jag då räkna från och med idag?
Hade samlag i lördags dessutom. Vill så gärna hoppas på ett plus denna gång med tanke på mitt plus som blev minus förra veckan.. troligtvis spökstreck
Någon villig själ som skulle kunna hjälpa mig tolka cykeln? T.ex vad ÄL + 1 osv står för.
Om man räknar med att jag haft dessa flygningar både igår och idag <3
Nu måste jag gått och blivit knäpp.
Efter att barnmorskan sa att jag inte var gravid så hade vi en dialog i efterhand där hon ändå bad mig testa igen nu i veckan då hon ansåg det märkligt att jag inte haft ont i magen eller fått blödning.
Testade nu i eftermiddag (alltså Inte morgonurin - men ska testa med morgonurin på torsdag)
Då jag fortfarande har en temp som inte sänker sig, mår illa från och till och nu har brösten även börjat bli ömma vid beröring, speciellt bröstvårtorna.
Ingen blödning till synes heller..
Jag måste ju se i syne att ens se ett minsta lilla streck ger ju mig hopp om att det är något.
Självklart borde jag testat med morgonurin, vilket jag ska.
Men ni ser inget eller? Jag som har spöken i hjärnan?
Nu måste jag gått och blivit knäpp.
Efter att barnmorskan sa att jag inte var gravid så hade vi en dialog i efterhand där hon ändå bad mig testa igen nu i veckan då hon ansåg det märkligt att jag inte haft ont i magen eller fått blödning.
Testade nu i eftermiddag (alltså Inte morgonurin - men ska testa med morgonurin på torsdag)
Då jag fortfarande har en temp som inte sänker sig, mår illa från och till och nu har brösten även börjat bli ömma vid beröring, speciellt bröstvårtorna.
Ingen blödning till synes heller..
Jag måste ju se i syne att ens se ett minsta lilla streck ger ju mig hopp om att det är något.
Självklart borde jag testat med morgonurin, vilket jag ska.
Men ni ser inget eller? Jag som har spöken i hjärnan?
ser tyvärr inget :/ när man verkligen vill något så kan kroppen bli skengravid..kanske därför du upplever symtom. Tyvärr är ju också symtom på pms slående lika gravidsymtom och även om man har obalans i hormonerna.
vet du när du hade ägglossning? vet du säkert ATT du hade ägglossning :)
Är det någon som har fått spökstreck eller torkstreck på graviditetskollens testa tidigt stav? Vi är bara på ÄL+8 än och vet inte vad vi ska tro. När vi tittar på det i dagsljus tycker vi att det kanske skiftar i rosa men vi kanske bara önskar att det gör det. Första gången vi använder detta test. (Vet. "Ta ett nytt om några dagar, men vill bara fråga om någon fått liknande så tidigt och var ni då gravida?)
På graviditetskollens testa tidigt stav?
Nu måste jag ha gått och blivit knäpp va?
Ser jag synvillor?
Ska ha mensen på lördag OM min räkning stämmer
Haft brunaktiga flytningar men det var enbart igår på morgonen och ingen mensvärk, mest molande värk i äggstockarna typ.
Idag är det ljusbeige flytning men inget man ens behöver ha trosskydd för
Hej!
Gjorde nytt test idag, hade inte kissat på flera timmar eller druckit nästan.
Men detta testet måste ju vara ogiltigt? Strecket är extremt mycket centrerat eller hade ni tolkat detta som ogiltigt?
Strecket brukar ju vara mer åt höger även som negativt..
Tråkigt bara att man hållit sig för ett ogiltigt test i sådant fall
Obs
Här är en bättre bild.
Tester innan är strecket mycket mer åt sidan, detta är verkligen mitt i typ...
Borde jag ta ett nytt imorgon igen och se detta som ogiltigt?