• Simonan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

fluffan84 skrev 2021-01-22 05:26:49 följande:

Jag körde rfsu early o sen vanliga rfsu o sen vanliga clearblue (där plus visas vid graviditet) o sen clearblue veckoindikator. Jag fick inga spökstreck

Så du tror mitt clearblue är positivt?
  • Simonan
    fluffan84 skrev 2021-01-22 12:30:05 följande:

Det vet jag inte. Vet inte vilket test du använt- ska det visa plustecken? Ingen idé o testa med clearblue vanliga förrän bim iaf då hcg är för lågt

Nej ska bara visa ett streck!

Men får testa idag igen... ska ha BIM imorgon tydligen enligt en app, antingen imorgon eller 25e!
  • Simonan
    BobNote skrev 2021-01-22 14:26:21 följande:

Tror att det där är ett positivt test men i och med att det är så tidigt så kan det gå hur som! Tog själv ett likadant test idag som visade ett liknande resultat. Blir till att hålla tummar och tår för att det blir starkare! :D

Håller tummar och tår för oss!!

Tog ett clearblue som ska visa ett + om det är positivt men fick inte ens ett ?spökstreck? idag medan med clearblue early fick jag ju det där resultatet på bilden!

Kan jag ha räknat BIM fel tro? Följer en app nämligen haha!
  • Simonan
    BobNote skrev 2021-01-22 14:26:21 följande:

Tror att det där är ett positivt test men i och med att det är så tidigt så kan det gå hur som! Tog själv ett likadant test idag som visade ett liknande resultat. Blir till att hålla tummar och tår för att det blir starkare! :D

Håller tummar och tår för oss!!

Tog ett clearblue som ska visa ett + om det är positivt men fick inte ens ett ?spökstreck? idag medan med clearblue early fick jag ju det där resultatet på bilden!

Kan jag ha räknat BIM fel tro? Följer en app nämligen haha!
  • Simonan
    BobNote skrev 2021-01-22 19:54:50 följande:

Är det andra testet lika känsligt?

Jag tog ägglossningstest denna månaden och fick positivt (glad gubbe) den 9e och 10e testade inte den 11e och 12e men hade positivt igen när jag testade den 13e. Negativt den 14e. Så tror att mitt ägg släppte tillslut den 14e eller 15e. Ägglossningen kan ju spöka lite ibland :/

Fick helt blankt igår men ett supersvagt idag med CB Early. Fick supersvagt till en början med sonen och det gick vägen men fick ett svagt streck även förra månaden och det blev inget tyvärr. Ska ta ett nytt i morgon och kolla om det är starkare då ;) Kör ett nytt likadant du med i morgon bitti eller så länge du orkar vänta så är det ju lättare att jämföra :)

Ja! Idag tog jag RFSU men såg ingenting :/

Men mensen har inte hälsat på än & idag ska det vara första Dagen om jag räknat rätt!
  • Simonan
    BobNote skrev 2021-01-23 13:02:17 följande:

Så här ser mitt ut nu när det torkat. Blir som att det ?blåa? samlas till ett smalt streck i ena kanten. Svårt att fånga på bild :/

Sådär såg typ mitt ut också ju!!

Men vi får fortsätta testa ;)

Hade ÄL troligtvis samtidigt som dig, mycket troligt att ägget släppte runt 13-14 för mig.

Mensen skulle kommit idag men inte sett den än, som tur är! Kan hända den kommer 25e men hoppas inte
  • Simonan
    BobNote skrev 2021-01-23 23:07:50 följande:

Ja men precis! Bara till att hoppas på starkare streck och att mensen håller sig borta :D

Ser jag i syne nu??

Såg ditt test ikväll!! Ser lovande ut :D

• Simonan
    Cattisl skrev 2021-01-24 08:30:38 följande:

Ser Nån liten liten skugga

Kan va torkstreck eller början på nått :)

Detta är alltså efter 2 minuter, innan tiden gått ut :)
  • Simonan
    Cattisl skrev 2021-01-24 09:29:01 följande:

Ok :)

Det är så svagt så vågar inte säga vad det kan va

Var i cykeln är du

Enligt en app jag följt skulle jag fått mensen igår, enligt mina egna beräkningar ska jag ha den imorgon!

Så antingen bim+1 eller bim-1
  • Simonan
    Cattisl skrev 2021-01-24 12:09:00 följande:

Ok, då känns det som om det borde synas något ..men vem vet :) mirakel har skett förr

Ja man får hålla tummarna!

För fick utslag på ägglossningen helgen 8-10 där, och hade samlag under denna period innan, under & efter så får hoppas. Annars får jag försöka nästa månad igen :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester