• Simonan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lillal89 skrev 2020-11-27 11:21:05 följande:

Hjälp!! Är detta ett plus eller bara spök? RFSU testa tidigt gjorde jag med.

Mitt sådant var negativt och såg ut så.. men man vet aldrig

Håller tummarna att det är positivt!
  • Simonan
    Annana skrev 2020-11-27 15:57:08 följande:

Vad trist att höra! Såg dina bilder!

Jag tog ett till o det visade samma. Men har varit med om spök tidigare.. tog du ett till dagen efter som visade neg eller?

Ja precis, mitt dagen efter visade negativt..

men om du fått positivt två gånger nu så hade jag haft förhoppningar, jättekul!
  • Simonan

Vad tror ni?

Säkert dålig upplösning på bilderna

ÄL + 8 om jag räknat rätt

Känns som jag ser ett litet streck men troligtvis hjärnan som spökar ...

• Simonan

Vad tror ni?

Säkert dålig upplösning på bilderna

ÄL + 8 om jag räknat rätt

Känns som jag ser ett litet streck men troligtvis hjärnan som spökar ...

• Simonan
    Vinter16 skrev 2021-01-18 11:09:06 följande:

Det är positivt! :)

Oj! Tror du verkligen det?

Vet att CB kan ge spökstreck nämligen ...
  • Simonan
    Vinter16 skrev 2021-01-18 11:09:06 följande:

Det är positivt! :)

Fått höra mycket om dessa spökstreck och hoppas verkligen inte det är ett sådant ...
  • Simonan
    Breakaleg2021 skrev 2021-01-18 18:41:52 följande:

Äl+8 är lite tidigt. Avvakta ett par dagar och ta ett nytt test. :) Lite säkrare så, men förstår fullt ut hur gärna man vill se strecket nununu.

Jo jag vet :/

Borde ha mer is i magen men man blir så ivrig!

Såg du bilderna?
  • Simonan

[quote=80899374][quote-nick]Breakaleg2021 skrev 2021-01-18 21:17:09 följande:[/quote-nick][/quote]

Tack snälla!!

Ska testa imorgon på morgonen direkt när jag går upp så ser vi hur det urartar sig, får nästan ha is i magen fram till själva mensen egentligen ska komma

:)

• Simonan

Första jag tog igår var CB early

Detta är helt vanligt från apoteket

Jag själv kan se något svagt i verkligheten men så svårt att fånga på bild..

Men känner mig mer sömnig, mycket mer hungrig vilket inte är vanligt då jag väldigt sällan är hungrig & dessutom lite sura uppstötningar efter måltid.

Jag har en känsla inom mig men just nu ser det inte ut som någonting, enbart jag som kan se litegrann.

Sambon ser inget

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester