• Simonan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mami1337 skrev 2021-01-20 11:27:51 följande:

har du gjort ett nytt idag? Och när är din BIM? Du kanske är för tidigt ute..

Inte hunnit göra imorse innan jobbet, kanske dumt att hålla mig 3-4 timmar och testa ikväll? Har BIM 25e
  • Simonan
    mami1337 skrev 2021-01-20 14:23:27 följande:

Åhh det är så svårt att hålla sig, men endå 5 dagar kvar.

Jag gjorde ett RFSU early detect förra fredag morgon då var jag BIM-6, visade negativt, när jag gjorde ett nytt måndag morgon med BIM-4 var det positivt.. Sen finns det ju vissa som inte plussar förens efter BIM.

Ja, jag tänkte testa varannan dag fram till BIM och se vad som händer.. man kan ju verkligen inte tänka på något annat.

Men grattis till ditt positiva test!
  • Simonan

Nu vet jag inte vad längre

Test överst är från igår

& de två under är från imorse....
  • Simonan
    Sofiiakarin skrev 2021-01-21 09:41:47 följande:

Det är inte alls något streck på de från idag va? Isf måste det ju vart fel på de test du tog igår.

På den i mitten kan jag se ett svagt streck, inget på den längst ner..
  • Simonan

Här är ett till test från att jag hållit mig 5 timmar.

Har BIM mellan 23-25 tror jag om jag inte räknat fel

Syns något här?

Hoppas innerligt också att jag plussar :(

• Simonan
    Simonan skrev 2021-01-21 10:35:21 följande:

Här är ett till test från att jag hållit mig 5 timmar.

Har BIM mellan 23-25 tror jag om jag inte räknat fel

Syns något här?

Hoppas innerligt också att jag plussar :(

Tog mig friheten att dra ner ljusstyrka och öka kontrast på ett test, vilket man inte ska göra & jag inte brukar. Men visst fan är det något där?

Åå, vågar inte hoppas

• Simonan
    mami1337 skrev 2021-01-21 10:57:52 följande:

Åhh, förstår. 

Alltså ja, här på denna bilden ser jag ju något.. tog du denna imorse? Fortfarande några dagar tidigt såklart. Hur ser det ut när du kollar IRL? Så svårt att se på bilder :/  Har du testat RFSU testa tidigt testet? - dem är väldigt känsliga tror den plockar upp på 10 hCG

Ja precis!!

Alltså, har dålig erfarenhet av den från RFSU för där fick jag felaktigt för något månad sedan, är så rädd för att bli onödigt glad, så kan ju mycket väl vara så att jag hellre ser ?ingenting? än att se streck liksom :/

Men haft mer hungerkänslor sista veckan, rapat en del / lite sura uppstötningar.

Värk vid äggledarna men ingen mensvärk-känsla hittills..
  • Simonan

Någon som kan rekommendera bra tester? Läst runt en bra del nu om att cb early är kända för spökstreck och nu är mitt lilla lager slut på tester haha!

Man blir ju lite test-tokig.

Så någon som vet tester som sällan ger spökstreck?

Då jag tror dessa just är det:

• Simonan
    SamiraBudva skrev 2021-01-21 18:58:49 följande:

Denna ser torkad ut, då brukar det bli ett streck. Men testa graviditetskollens egna eller apotekets egna. Får aldrig spök där.

Ja detta är torkat, men så såg det ut innan också..

Tack snälla!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester