• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-27 21:10:46 följande:
    jag struntar i att testa .... är det når så kommer la inte mensen .. men ALLA CB kan väl inte visa fel eller=)

nä stressen blir för mkt och för hård ! man vill ha ärliga svar men hoppen rinner från mig och jag tror inte psyket pallar mer 
    har bara testat med CB med de andra graviditeterna, och de blev 2 pojkar =)
  • Mesakura

Hej jag tror jag precis upplevt ett så kallat spökstrek.
    Det var svårt att få det på foto så förklarar.
    Det är testlagrets stickor och det blev ett vitt streck?! Det ska ju bli rosa/rött om man är gravid så antar att vitt inte räknas?

Det kanske är svårt att se men det är liksom markerat runt där strecket skulle varit.

Det är väl så ett spökstreck ser ut eller?
  • godonlyknows
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-27 21:40:17 följande:
    Fick rosa på papperet när jag torkade mig nyss när ja var på toa Men strecken blir ju starkare och starkare. Borde dem inte bli svagare om det är mf på g?
    Jag har en kompis som ska ha barn om mindre än en månad nu och hon hade blödningar konstant i början, inte så tidigt som vid BIM, men det började väl 1-2 veckor efter tror jag för att embryot satt sig lite fel. Det var början på missfall för att det lossnat lite, men hon var tvungen att vara sjukskriven, fick inte lyfta tungt, ha sex eller något ansträngande och sedan så ordnade det sig igen så att det satte sig fast ordentligt igen. 

Jag tycker dock att du borde kolla upp vad som händer om du fortfarande får plus sedan, förhoppningsvis är allt bra, men att din kropp bara inte förstått att du inte ska ha "mens", men har du otur (hoppas verkligen inte) så skulle det väl kunna vara utomkved? Oavsett så kolla upp det så du slipper undra och så håller vi tummar och tår för att allt är bra! Du har ju så fina plus! 
  • Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-27 21:32:03 följande:
    Dagens ägglossningstest... visst ser det ut som det är positivt nu?? Alltså ... vi inseminerade ju i går och jag vet inte om mannen fixar tex 3 dagar i rad så jag tänker att om vi gjorde en "instättning" i går.. och det är positvt i dag så kan vi ju vänta tills i morgon med nästa insättning eftersom ägget ändå släpper 12-36 timmar efter positivt utslag????

Det är kvällens som är här                         I och detta ovanför är eftermiddagens...de torkade väääldans fort så det är så blekt...
    Ser positivt ut! Håller tummarna Slemmis!
  • Loouiiisee
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-28 00:24:08 följande:
    Louise - ser inget :( när hade du bim igen?

Jag orkar inte :(
    Ja jag vet inte. Sist jag hade den var 16 - 22 nov.
    Blir snart arg............. Bläää!   

Men här syns det ju nästan som att det är två streck..

Fattar inte vad som händer... 

• Hoppas 2012

Ja sant, på det understa ser jag. Ja det var ju ett tag sen du hade mens. Första gången den är så oregelbunden?
    Kram

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester