• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Louiise ser också på understa

Ser någon på mina bilder jag lagt ut ikväll???? Tungan ute kommit på jag ska f*n inte ha test hemma förvanldas till en testnarkoman....

• Loouiiisee
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-28 00:35:40 följande:
    Ja sant, på det understa ser jag. Ja det var ju ett tag sen du hade mens. Första gången den är så oregelbunden?
    Kram

Ja, konstigt att man kan se på det. Det borde ju synas mer på det här isåfall ju som är nyare... :/
    Nja den är ju oregelbunden oftast men brukar ju inte hoppa så här mycket... :( Kram 
  • Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-28 00:45:23 följande:
    Jennie, tycker man ser på de trixade :) bim?
    inen aning, men 34 dagar sen mf, och 17 dagar sen neg gravtest och 0 på HCG

nu ska ja försöka hålla mig tar alldeles för många test =P
  • Hallonbilar

jag blir tokig :(((( fick ju ett spök i går jag trodde jag raderat men hittat bifogar det, sen ett nytt till i dag vad är det för fel på mig egentligen? :(

gårdagens

dagens oredigerat.

dagens redigerad.

vad ser ni, tror ni? har på bim -1 nu , tack på förhand 
    Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • yessyca

God morgon tjejer!
    Skulle behöva lite hjälp ang. ett test.
    Plussade super svagt på juldagen, sedan dess har det blivit en ganska fin stegring Drömmer
    Tog två test idag, ett av den vanliga sorten som jag använt genom hela förra cykeln och denna, dock va detta sista testet så jag provade även en annan sticka som jag även skickat efter på Tradera.
    På den förstnämnda syns det streck och har gjort det sen juldagen, men på denna sort syns ju inget.

Den översta är från igår och de båda andra är tagen med morgonurin i samma bägare... Obestämd
  • Gummsan
    yessyca skrev 2011-12-28 07:03:25 följande:
    God morgon tjejer!
    Skulle behöva lite hjälp ang. ett test.
    Plussade super svagt på juldagen, sedan dess har det blivit en ganska fin stegring Drömmer
    Tog två test idag, ett av den vanliga sorten som jag använt genom hela förra cykeln och denna, dock va detta sista testet så jag provade även en annan sticka som jag även skickat efter på Tradera.
    På den förstnämnda syns det streck och har gjort det sen juldagen, men på denna sort syns ju inget.

Den översta är från igår och de båda andra är tagen med morgonurin i samma bägare... Obestämd
    Vad är det för märke på testen? Bild på förpackningarna? 
    Jag ser på alla test. Tycker inte att du ska bry dig om det som är annat märke.
    Är ju super fina streck på dom andra. Grattis! 
  • Eddies

det ena märket kan vara känsligare för hcg och lättare att få tidigare pluss :) Ingen fara tror jag , du är jätte preggo ! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester