• Mentos

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har testat negativt med testlagrets gravtest ÄL+6 el 7 dagar? Visst är de extra känsliga, men det kanske ändå är för tidigt. Vad tror ni?

• LitenEmma91
    LuPeRo skrev 2011-12-28 15:41:43 följande:
    Jag känner igen det där! Man bara "måste" titta en gång till!
    Precis Solig
    Jag behöll mina digitala tills batteriet dog
  • LuPeRo
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 15:42:59 följande:
    Precis Solig
    Jag behöll mina digitala tills batteriet dog
    Ja men man vill ju kunna gå tillbaka och verkligen se dom där orden att man är gravid. Svart på vitt så att säga  
  • Loouiiisee

Skrutt 83 skrev 2011-12-28 15:29:27 följande:
    Loouiiise: jag ser ju ett extra streck men ser inte om det sitter rätt, är det ett vitt streck bredvid? Har du någon närmare bild? Vilken dag är du på?

PillanPernilla: ser kanske nån svag skugga? Vad är du på för dag? Håller tummarna att det blir plus!

Kommer bara så här nära...
    Det är samma test.. Men jag hatar dom där streck testen! Hahaha 

• Skrutt 83

Liten Léonie: Med sonen åt jag inget annat än vanliga vitaminer, han blev till på 1 försöket. Vi började syskonförsöken i maj, hände inget så vid 4 försöket i augusti prövade jag borago. Fick då svaga skuggor som blev plus på bim-1, sen blev de bara svagare å blev mf på bim+1. Åt då inget 3 nästkommande månader men prövade nu i augusti igen fast åt bara fram till äl i rädsla för mf. Å fint plus 9 dagar efter äl på bim-5. Åt apiforce i nov men för oss gjorde den inte nån skillnad. Borago ska ju hjälpa att göra slemhinnan tjock så embryot kan fästa ordentligt. Har alltid haft sparsam mens så nojjat att det är just det som varit mitt "problem" att slemhinnan inte räckt till. Har ju ingen aning om det är boragon som gjort susen men glad att jag prövade! Å får vi i framtiden för oss att skaffa en till kommer jag köpa borago direkt.

• Together90

Vart kan jag köpa denna boragon? och vad kostar det?

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Eddies

JAG ÄR SÅ JÄVLA GRAVID !!! Äntligen .. så lycklig !!!!!

• Gummsan
    Soffiie skrev 2011-12-28 15:35:44 följande:

Ännu ett test.. hm ser nån något??

Donade lite... 

• alexander2011

MissMollis skrev 2011-12-28 12:30:13 följande:

du har ju sagt att du plussat sent förut så jag tror stenhårt på den teorin, för ngt är det ju som ger de där svaga, jag får inte spökstreck man kan fota på teslagret, då e det bara mina ögon som tror sig se streck på dem inte kameran :P

förresten hur ser de ut i genomlysning? blir de starkare då? Innan ett mf ja hade i aug fick jag bara jättesvaga streck på testlagrets, men i genomlysning ploppa de fram lixom :o

jätte svårt o få med men jag ser igentligen ett vitt o en bredvid så jag vet inte vad jag ska gå efter Rynkar på näsan

jätte svårt att få med på bild men jag ser i verkligeheten ett sträck 
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-28 14:33:53 följande:
    Carmat måste kolla ikväll e borta nu o har ingen dator bara mobilen. Ser bättre från datorn :)

Solig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester