• yessyca

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej igen brudar!
    Såg att några av er testat Borgao, hur fungerar det? Vart köper man det? Hur länge äter man det? Glad
    Hundra frågor, jag vet Flört

• alexander2011

timrasmus: ser tyvärr ingenting

• MissMollis
    Liten Léonie skrev 2011-12-28 11:07:38 följande:
    Sorry fel av mig.. Det finns nog fler.. det jag tänker på är som ett cb test... med plus...

Ingen fara! :D Tack att du tittade iaf. Detta test ska vara två lodräta streck.

Men jag vet inte jag.. Väntar några dgr o kollar igen kanske haft ett tidigt mf som jag råka upptäcka :O Var så inställd på att jag haft mens så känner mig helt upp o ner ida!
  • MissMollis
    alexander2011 skrev 2011-12-28 11:08:19 följande:

jag ska snart läsa det jag har missat, är på bim+9  el 10 idag. kan ni se nått på mina tester? jag blir tokig på alla linjer jag ser i syne. behöver era ögon, översta bilden är efter utgående tid o resterande inom tiden

ser ngt men mkt svagt ser ut som en mörkare skugga mitt i iaf, jag hoppas det smäller till o blir starkare snart :)
  • MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-12-28 11:16:20 följande:
    jennie

Svagt men jag ser det o det är ju brett oxå, borde inte vara spök tycker jag!!
  • MissMollis

TimRasmus ser även på ditt (jag verkar se streck överallt idag;)) även om det är jättesvat ser jag ett brett steck.

• alexander2011
    MissMollis skrev 2011-12-28 12:22:11 följande:

ser ngt men mkt svagt ser ut som en mörkare skugga mitt i iaf, jag hoppas det smäller till o blir starkare snart :)

tycker oxå se mig nått men varför kan det inte bli starkare. börjar bli otålig nu
  • Soffiie
    MissMollis skrev 2011-12-28 12:25:35 följande:
    TimRasmus ser även på ditt (jag verkar se streck överallt idag;)) även om det är jättesvat ser jag ett brett steck.
    Jaa det är brett men väldigt svagt men syns när man lyser igenom det med.. hm hoppas hoppas
  • MissMollis
    alexander2011 skrev 2011-12-28 12:26:16 följande:

tycker oxå se mig nått men varför kan det inte bli starkare. börjar bli otålig nu

du har ju sagt att du plussat sent förut så jag tror stenhårt på den teorin, för ngt är det ju som ger de där svaga, jag får inte spökstreck man kan fota på teslagret, då e det bara mina ögon som tror sig se streck på dem inte kameran :P

förresten hur ser de ut i genomlysning? blir de starkare då? Innan ett mf ja hade i aug fick jag bara jättesvaga streck på testlagrets, men i genomlysning ploppa de fram lixom :o

• MissMollis

Här var nog en bättre bild på morgonens test, jag hoppas jag inte blivit galen o ser i syne men det ska va ett svagt men rosa streck där med skarpa kanter en suddig bild till trots. Någon som har erfarenhet av tidigt missfall där man får streck efteråt? Jag hade ett i v5 i aug o då försvann strecket innan ja börja blöda så man undrar ju lite.. Hmm 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester