• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Carmat måste kolla ikväll e borta nu o har ingen dator bara mobilen. Ser bättre från datorn :)

• LuPeRo

Hej tjejer!

Jag har under en tid följt er här men inte skrivit något. Då jag själv är en testoman så börjar jag testa tidigt och kan sedan testa hur länge som helst
    Så, nu kommer vi till min fråga. Ser ni något på mitt inscannade test?

• JD79

någon mer som äter efamol?? jag har läst det ska hjälpa till  att lättare bli gravid, de rekommenderade det varmt på hälsokostaffären iallafall..

Göteborgare
  • LitenEmma91
    LuPeRo skrev 2011-12-28 15:14:21 följande:
    Hej tjejer!

Jag har under en tid följt er här men inte skrivit något. Då jag själv är en testoman så börjar jag testa tidigt och kan sedan testa hur länge som helst
    Så, nu kommer vi till min fråga. Ser ni något på mitt inscannade test?

Jo, ser nått svagt
  • Skrutt 83

Vixanbus: åt inte efamol men borago, vad jag har förstått så ska de ha lite samma effekt. Av 8 mån åt jag borago 2 och de två månaderna plussade jag. Lycka till! Jag håller tummarna!

• LuPeRo
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 15:24:20 följande:
    Jo, ser nått svagt
    Tack för att du tittade! Oj oj! Ja sambon säger att han också ser något men man själv blir ju osäker
  • Skrutt 83

Loouiiise: jag ser ju ett extra streck men ser inte om det sitter rätt, är det ett vitt streck bredvid? Har du någon närmare bild? Vilken dag är du på?

PillanPernilla: ser kanske nån svag skugga? Vad är du på för dag? Håller tummarna att det blir plus!

• LitenEmma91
    LuPeRo skrev 2011-12-28 15:26:25 följande:
    Tack för att du tittade! Oj oj! Ja sambon säger att han också ser något men man själv blir ju osäker
    Jo, jag vet, jag var där själv i lördags:P
    3 dagar senare fick jag gravid på digitala
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester