Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Carmat måste kolla ikväll e borta nu o har ingen dator bara mobilen. Ser bättre från datorn :)
Carmat måste kolla ikväll e borta nu o har ingen dator bara mobilen. Ser bättre från datorn :)
Ser ni något?
Varför får jag bara skumma testsvar för.
Hej tjejer!
Jag har under en tid följt er här men inte skrivit något. Då jag själv är en testoman så börjar jag testa tidigt och kan sedan testa hur länge som helst
Så, nu kommer vi till min fråga. Ser ni något på mitt inscannade test?
någon mer som äter efamol?? jag har läst det ska hjälpa till att lättare bli gravid, de rekommenderade det varmt på hälsokostaffären iallafall..
Vixanbus: åt inte efamol men borago, vad jag har förstått så ska de ha lite samma effekt. Av 8 mån åt jag borago 2 och de två månaderna plussade jag. Lycka till! Jag håller tummarna!
Loouiiise: jag ser ju ett extra streck men ser inte om det sitter rätt, är det ett vitt streck bredvid? Har du någon närmare bild? Vilken dag är du på?
PillanPernilla: ser kanske nån svag skugga? Vad är du på för dag? Håller tummarna att det blir plus!
Ännu ett test.. hm ser nån något??