-
ja det kan vara tidigt. jag använder det o är en av dom som plusar senare medans en del kan plusa jätte tidigt. avvakta du :) du har massa dagar kvarMentos skrev 2011-12-28 15:42:52 följande:Jag har testat negativt med testlagrets gravtest ÄL+6 el 7 dagar? Visst är de extra känsliga, men det kanske ändå är för tidigt. Vad tror ni?
-
GRATTIS ååhhh vad skoj :) smitta av lite till mig oxå hihihiEddies skrev 2011-12-28 16:33:55 följande:JAG ÄR SÅ JÄVLA GRAVID !!! Äntligen .. så lycklig !!!!!
-
hihhi jaa jag ska försöka göra det ! äntligen det var verkligen min tur kände jag haha
kan tipsa om att släppa alla tankar om det . jag bestämde mig för att börja äta p piller och han knappt börja på dom så var jag gravid heheh -
Edd: GRATTIS!!! :) sån underbar känsla! När är bim? Varmt välkommen till september-tråden!!
-
Gummsan nu ser man ju bra.. =)
-
Vart kan jag köpa denna boragon? och vad kostar det?
-
Tänk att man blir som förbytt och helt knas i huvudet så fort det gått ett par dagar efter ÄL, man letar sig blind och räknar timmar sen man kissat och dagar kvar till BIM tills man blir snurrig.
Här är ett från i morse (överst på det första och det understa) och ett från nyss (underst på det första och sen det mittersta) Hade ÄL 18e el 19e och BIM på sön el mån.
Behöver lite extra ögon :)
-
Together90: finns på vitaminhuset på nätet för 315:- googla Borago så får du upp massa träffar, länkade ovan. Borago Jamsrot hette de jag åt. Tog 2 om dagen från mensens första dag fram till äl!
-
edd: grattis!!!
-
OM nån här inne önskar köpa Clearblue Digital ÄL tester så lade jag nyss ut 3 paket på Tradera med köp-nu pris 159 kr.
Orkar inte se dom här hemma mer och trots att jag förlorar 100kr per paket så får det va.
Kolla om ni vill..