• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-28 09:31:02 följande:
    va konstigt ... kan du inte lägga bilden bland dina bilder???

men om det vatt vattnigt kan det vara genombrottsblödning,behöver ju inte betyda mf men fortsätt kolla om du får starkt plus.. men få starkt plus efter mf?? brukar väl bli svagare när det lämnat kroppen så att säga!! håller verkligen tummarna 
    Å nu kan ja citera! ska slänga upp bild då, men det är inget starkt plus, d e svagt men tydligt, hade jag inte haft blödning hade jag utan tvekan tagit det som positivt. Men ska testa lägga upp bild nu..
  • MissMollis

Svårt o få bra bild men ni ser kanske iaf, det kom upp efter 30 sek o är ett distinkt rosa streck (testet torkat o svagare här för trodde ja glömt mobilen hemma men den låg i fickan, är totalt snurrig idag) .. Men så jävla kostigt ändå. Om ngn undrar är det ett Doc morristest (isärplockat för man ser bättre tycker ja iaf..) Har provat testen förut men då inte fått ngt alls på dem. Jag får väl se i morron då hur det ser ut antar jag, fortf helt förvirrad varför d blir så här :/

• LitenEmma91
    MissMollis skrev 2011-12-28 10:21:43 följande:
    Svårt o få bra bild men ni ser kanske iaf, det kom upp efter 30 sek o är ett distinkt rosa streck (testet torkat o svagare här för trodde ja glömt mobilen hemma men den låg i fickan, är totalt snurrig idag) .. Men så jävla kostigt ändå. Om ngn undrar är det ett Doc morristest (isärplockat för man ser bättre tycker ja iaf..) Har provat testen förut men då inte fått ngt alls på dem. Jag får väl se i morron då hur det ser ut antar jag, fortf helt förvirrad varför d blir så här :/

tyvärr neg, det sitter för lång ifrån kontrollstrecket
  • MissMollis
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 10:22:28 följande:
    tyvärr neg, det sitter för lång ifrån kontrollstrecket

Fast d sitter rätt, är utplockat från en hylsa o strecket sitter rakt under "testfönstret" så det är inga konstigheter med det, har haft många konstiga streck på fel ställen osv osv men detta vet jag är rätt dock vet jag inte varför det ger utslag när jag precis haft mens..
  • Hallonbilar

jahopp, ej gravid på digitala och nya cb plusset visade..ja just det ingenting :(

Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • Liten Léonie
    MissMollis skrev 2011-12-28 10:21:43 följande:
    Nu kan jag va förvirrad men de DocMorris test jag har tagit har ju ett kontrollstreck som är lodrätt och det syns tydligt på ditt men sen ska ju strecket i testrutan va vågrätt väl?
    I alla fall på det test jag tog... 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester