• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leonie - ja jag hoppas så för oss alla!!!

• LuPeRo
    sweasmamma skrev 2011-12-29 21:43:01 följande:
    HUR ska jag kunna sova!!! jag VET va testet kommer visa. det kommer stå INTE GRAVID!!!!! och det kommer håna mig ! jag vet detta!!!! =( varför hoppas man så det gör ont???

Jag vet att jag kan verka sjukt negativ men jag ... jag bara känner det !och det gör mig ändå lite ledsen Rynkar på näsan 
    Här har du en till som inte lär kunna sova inatt. Det gnager i mig varför jag får svaga rosa streck på vissa test, inget på andra och vissa kommer ett streck som sedan försvinner lagom tills tiden gått ut.

Men ingen av oss ska ta ut för mycket i förskott nu. Det kan ju faktiskt stå Gravid i rutan för dig imorgon (ja jag hoppas på det iallafall)

Håller tummarna så hårt jag bara kan! 
  • LuPeRo
    alexander2011 skrev 2011-12-29 23:56:48 följande:
    eller hur, samma för mig men nästa vecka tar jag ett digitalt efter cb:t sen ger jag upp. då är det bara o vänta på mensen
    Jag kommer att testa upp de testen jag fick idag men sen lägger jag ner det och väntar ett par veckor. Man blir både pank & galen på detta testandet
  • LuPeRo
    ElinS skrev 2011-12-29 23:54:51 följande:
    Det ska vara ett streck bredvid. nej jag har regelbunden, men kanske är låg hormonare.

Jag ser ett mycket svagt streck...
  • ElinS

Testar i morgon så lägger jag upp en ny bild :)

• alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-30 00:01:48 följande:
    Jag kommer att testa upp de testen jag fick idag men sen lägger jag ner det och väntar ett par veckor. Man blir både pank & galen på detta testandet

eller hur, fick mail om att föresten mina cb är på g :)
  • LuPeRo
    alexander2011 skrev 2011-12-30 00:35:54 följande:
    eller hur, fick mail om att föresten mina cb är på g :)
    Ja men då har du snart test igen ju Man borde låta bli egentligen. Testar man får man ångest, men testar man inte får man ångest för det. Jisses vilka bekymmer man har ibland

Nej nu är det dags att krypa ner i sängen med hopp om att kunna sova några timmar.

Natti natt tjejer & sov gott Nalle 
  • Hoppaspåfler

Började blöda lite o fick ont i sidan, då jag har en def äggledare tryckte 1177 att vi skulle åka till gynakuten. Har precis kommit därifrån, sköterskan gjorde ett vanligt gravtest som visade neg men sa att det har hänt att folk fått pos hemma men neg hos dem trotts att det varit gravida om än tidigt. Tyvärr ville inte läkaren ta emot oss då jag bara är 4 v gången.. Men nu känns det som om jag inte vet om jag är gravid eller inte längre   

Blodet är inte som mensblod alltså inte slemmigt (sorry detaljer) och luktar inte mens om ni förstår vad jag menar..

Orolig/ledsen   

• N1987
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-30 05:06:50 följande:
    Började blöda lite o fick ont i sidan, då jag har en def äggledare tryckte 1177 att vi skulle åka till gynakuten. Har precis kommit därifrån, sköterskan gjorde ett vanligt gravtest som visade neg men sa att det har hänt att folk fått pos hemma men neg hos dem trotts att det varit gravida om än tidigt. Tyvärr ville inte läkaren ta emot oss då jag bara är 4 v gången.. Men nu känns det som om jag inte vet om jag är gravid eller inte längre   

Blodet är inte som mensblod alltså inte slemmigt (sorry detaljer) och luktar inte mens om ni förstår vad jag menar..

Orolig/ledsen   
    Usch vad jag lider med dig.. Jag som också fått många missfall vet att ovissheten är bland det värsta. Ta hand om dig, ja håller alla tummar!
  • N1987

Morgonens test BIM-3 och nu känner jag faktiskt att hoppet är ute på riktigt. Det är ju bara denna förbannade skugga som dyker upp redan efter några sekunder, men inte en tillstymmelse av rosa. Tröttsamt..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester