• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mejja: tyvärr ser det neg ut!

• Jennie83

God fortsättning allihop!!!

Här har jag ej testat nå mer sen if redags o de visade så tvivelaktigt så ja orkar inte hålla på nu i legen, så vi for på bröllop o har haft en helt underbar helg =) ska testa igen åt veckan.

Kram på er

• Meja JP

alla mian är inte imorse,utan under flera dagar

• Hoppaspåfler

Svårt att få bra bild på ett torkat est som är svagt så jag tog ut remsan.. är det en galen tråd så är det

• Helenmedh
    Meja JP skrev 2012-01-01 12:30:55 följande:
    så,hela min knäppa samling

detta är morgonens test!

över är knäpptestet efter ett tag och nedan är knäpptestet innan har aldrig sett så starkt när det torkat innan.

här ät två rfsu,övre är morgontest under är kvällen innan.

fattar ni att jga blir lite knäpp på detta? inget visa atarkare bara massa svaga   galet svaga,får la lägga ner och vänta på mensen istället,verkar ju inet blir mer än såhär :-/
    (kalla mig gärna knäpp )
    Men....? Jag ser varken svaga eller starka? :-S
  • Lövet22

Storafamiljen. Gamla test ska man inte lita på även om det är streck på det.

• Helenmedh
    Hoppaspåfler skrev 2012-01-01 12:58:10 följande:
    Svårt att få bra bild på ett torkat est som är svagt så jag tog ut remsan.. är det en galen tråd så är det

Haha nu vet ja inte ens vilken sorts test det där är men ska det vara två lodräta blåa streck så ser jag dem:P
  • Hoppaspåfler

Eftersom testet hunnit torka så tog jag ut remsan ur mitt CB

• Hoppaspåfler
    Lövet22 skrev 2012-01-01 13:03:21 följande:
    Storafamiljen. Gamla test ska man inte lita på även om det är streck på det.
    Strecket har varit däre sen ok testid....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester