• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja JP: Jag vill seeee!!!!

• Meja JP

litenleone,haha preciiiiis,alla ser streck på alla test.typiskt

gummsan,ska bara äta lite frukost så ska jag lägga upp nåra.

• Hoppaspåfler

Hej igen! Remember me? 

Svagt pos test på bim-4 sen...började jag ju blöda. 

Det här är ju knäppt! Nu kan väl ändå illamående o det försvinna om jag inte har kvar pyret, det tillomed spänner i magen. Är jag knäpp eller bara knäpp?!

Jag undrar jag…..

Blödde natten till 30 Dec och slutade blöda f.m 31 Dec.. Testet på morgonen den 31 räknade jag som neg men när jag sen tog ett på e.m så var det lika svagt som det första men dock bredare :-/ Varken min mens är 1 dygn eller de mf jag tidigare haft.

För att läsa hela historien som började på annandagen så klicka på länken..
    http://blogg.alltforforaldrar.se/uddevallamamman/

• Hoppaspåfler
    Gummsan skrev 2012-01-01 12:03:51 följande:
    Klart vi minns dig!
    Har du testat idag? Blödigt mycket?
    Nä nu är testen slut men sista testet gjorde jag igår e.m.. skall försöka ordna bild om en stund. Blödde så jag klarade mig med trosskydd men det droppade ju bra när jag var på toa.. inte mycket på trosskyddet. Men testet på sjukhuset var ju neg dock sa hon att deras visat fel flera gånger o att hon personligen tyckte de skulle byta sort :-/ Kommer nya test på Onsdag gissar jag.. lite fattig nu
  • Liten Léonie
    Hoppaspåfler skrev 2012-01-01 12:06:46 följande:
    Nä nu är testen slut men sista testet gjorde jag igår e.m.. skall försöka ordna bild om en stund. Blödde så jag klarade mig med trosskydd men det droppade ju bra när jag var på toa.. inte mycket på trosskyddet. Men testet på sjukhuset var ju neg dock sa hon att deras visat fel flera gånger o att hon personligen tyckte de skulle byta sort :-/ Kommer nya test på Onsdag gissar jag.. lite fattig nu
    Är det inte bara en sen mens? 
    Jag tror nämligen inte HCG sjunker så fort om det är missfall, inser mer och mer att det jag trodde va missfall var mensen och testen lär ha varit spök allihop Rynkar på näsan 

Bara en tanke eftersom testet du tog på sjukhuset va neg... 
  • slemtorsk i din bralla

Nytt år, nya möjligheter...

vettekatten vilken dag jag är på..enligt barnmorskan och uträknat efter mina tidigare cykler så skulle jag vara på bim.- 1

Enligt MIG beräknat på mina tidigare cykler på bim-3

MEN min ägglossning kom ju senare.....flera dagar.. men jag minns inte hur många *S*

tror det var 5

vilket innebär typ bim-8......

har 50 gravtest på toa ha ha ha..... börjar klia i fingrarna men jag tror inte vi har lyckats pricka nåt denna månaden för den mest kritiska dagen klarade inte mannen av att få fram några simmare 

var är alla era tester tjejer????

• Meja JP

så,hela min knäppa samling

detta är morgonens test!

över är knäpptestet efter ett tag och nedan är knäpptestet innan har aldrig sett så starkt när det torkat innan.

här ät två rfsu,övre är morgontest under är kvällen innan.

fattar ni att jga blir lite knäpp på detta? inget visa atarkare bara massa svaga   galet svaga,får la lägga ner och vänta på mensen istället,verkar ju inet blir mer än såhär :-/
    (kalla mig gärna knäpp )
  • Meja JP

storafamiljen,det är mkt knepigt tycker jag.man kan ju blöda när man är gravid.men testen borde ju inte visa olika. ska du testa på onsdag igen eller väntar du?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester