Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Meja JP: Jag vill seeee!!!!
Meja JP: Jag vill seeee!!!!
litenleone,haha preciiiiis,alla ser streck på alla test.typiskt
gummsan,ska bara äta lite frukost så ska jag lägga upp nåra.
Meja: jag är nyfiken!!!!
Hej igen! Remember me?
Svagt pos test på bim-4 sen...började jag ju blöda.
Det här är ju knäppt! Nu kan väl ändå illamående o det försvinna om jag inte har kvar pyret, det tillomed spänner i magen. Är jag knäpp eller bara knäpp?!
Jag undrar jag…..
Blödde natten till 30 Dec och slutade blöda f.m 31 Dec.. Testet på morgonen den 31 räknade jag som neg men när jag sen tog ett på e.m så var det lika svagt som det första men dock bredare :-/ Varken min mens är 1 dygn eller de mf jag tidigare haft.
För att läsa hela historien som började på annandagen så klicka på länken..
http://blogg.alltforforaldrar.se/uddevallamamman/
Klart vi minns dig!
Har du testat idag? Blödigt mycket?
Nytt år, nya möjligheter...
vettekatten vilken dag jag är på..enligt barnmorskan och uträknat efter mina tidigare cykler så skulle jag vara på bim.- 1
Enligt MIG beräknat på mina tidigare cykler på bim-3
MEN min ägglossning kom ju senare.....flera dagar.. men jag minns inte hur många *S*
tror det var 5
vilket innebär typ bim-8......
har 50 gravtest på toa ha ha ha..... börjar klia i fingrarna men jag tror inte vi har lyckats pricka nåt denna månaden för den mest kritiska dagen klarade inte mannen av att få fram några simmare
var är alla era tester tjejer????
så,hela min knäppa samling
detta är morgonens test!
storafamiljen,det är mkt knepigt tycker jag.man kan ju blöda när man är gravid.men testen borde ju inte visa olika. ska du testa på onsdag igen eller väntar du?