Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det närmsta jag kan få min hjärna till att förstå vad ett spöksträck är är ett...väldigt svagt positivt test..förklara, snälla någon :)
Together90: hon verkar ju helt pantad?! är det testet du tog där? det är ju helt klart positivt,
Jag har druckit royall jelly förut och fick kraftigare äl och plus. Nu äter jag apiforce och borago. Tänker äta det fram till äl.
Helenemedh: jag åt borago är ungefär samma som Glandin. vi försökte 8 månader med att få till ett syskon och åt borago 2 av dem och båda dem månaderna blev jag gravid! Kan ju inte veta att det var boragon som gjorde susen men är iallafall väldigt glad att jag prövade. Många som det fungerat likadant för, sök på borago här på fl så får du upp massor av trådar.
Som liten léonie skriver har det talats mkt om att det blir till prostaglandiner i kroppen men vilken mängd som det blir nämns inget om, mannens spermier innehåller också prostaglandin men det är ju ingen som avråder från sex när man vill bli gravid eller är det Sen ska man nog bara äta fram till äl för att vara på den säkra sidan! Nu denna gång åt jag från mensens första dag fram till äl. Förra gången i augusti när jag åt dem så åt jag fram till plus (hade hört att man skulle/kunde äta till bim å plussade på bim-1) slutade då i mf men tror absolut inte det hade med boragon att göra, men ville inte chansa å äta lika länge igen.