• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag äter folsyra och gjort i 4-5 mån,bm rek det ! och imorgon slutar jag röka!!!!

• slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-01-04 11:15:07 följande:
    Har jag bim 14 dar efter pos test eller efter ägget släppt?
    14 dagar efter att ägget har släppt.. om du har en 14 dagars lutealfas, finns de som har längre och kortare, jag har 13 dagar oftast men ibland 14..
  • Den lilla M

en lutealfas mellan 10-16dagar anses som normalt, även om 10-11dagar kan vara på gränsen till förkort. Själv har jag 14-15dagar och min temp går alltid ner dagen innan eller samma dag som mens.

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Knasten83

tack för alla svar!!! Man behöver all hjälp man kan få i denna djungel!!

Nu kommer jag med ytterligare en bild och om jag känner rätt nu så tror jag minsann att det börjar gå ner igen, kanske ägget släpper idag då? OM jag ens får äl... skulle ju va ett under! Sjukt glad om kroppen funkar som den ska, bara nån gång.
    Testat med GIkost nu och dessutom blivit healad, känner mig mer avslappnad!

Vad säger ni?

www.heddishsaker.blogg.se
  • slemtorsk i din bralla

Knasten... ring hem gubben för råsexande.. ha ha..det ser ut som ägget släppt eller släpper vilken sekund som helst.. så skulle iaf jag tolka det...

• Choccolat
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-04 11:55:29 följande:
    Knasten... ring hem gubben för råsexande.. ha ha..det ser ut som ägget släppt eller släpper vilken sekund som helst.. så skulle iaf jag tolka det...

Me too! =)
  • Den lilla M

mikaela80: har du börjat få några graviditets symptom ännu?

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester