• Together90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-04 08:43:18 följande:

morrn tjejer. någon som kan lägga in mig på bim listan ??lyckas inte på jobbdatan.den är cp!!!

Bim 25/1

Nog inne på mensens sista dag ,dag 4 så snart börjar äl testandet,har fått pos dag 8 el 9....

oktoberbarn hade vatt okej,samma månad som dottern!vi kanske bara ska lyckas vart 4e år=)

mikaela!WOW vilka streck . Together!!CP BM. Du är duktigt gravid!!!!!!

Jaa eller hur? kan det bli så starkt om det negativt?
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-04 09:22:16 följande:
    Knasten: det är kanske så att kroppen inte lyckades släppa ägget första gången och gör nu ett nytt försök
    så kan det inte vara för ägglossningstestet ger inte utslag på äggsläpp utan på hormontoppen som föregår släppet...

Den mest troliga förklaringen är att urinen var mer utspädd vid det svagare testet...ett alternativt scenario, men inte så troligt tyvärr är dubbel ägglossning, men de brukar släppa samtidigt eftersom orsaken till ATT de släpper är just stegringen av hormonerna. Så om man har dubbel ägglossning till följd av dubbel stegring brukar det vara längre tid emellan.. men det är ju inte särskilt vanligt...
  • Choccolat

Knasten: Många testar ju svagare på morgon och kväll på just äl-test. Man ska väl helst testa mellan 12-16 för bästa utslag har jag hört.. kanske bara det som hänt...?

• Knasten83

jag t'nker att det kanske har med min pcos att göra. Det är ju inte så lätt att ägglossa då men som ni skriver så är det ju bara en varning att det KOEMMER släppa ett ägg...

Jag har aldrig haft ägglossningsflytningar som denna gång, aldrig heller känt av den som jag gjort så jag hoppas att det verkligen ÄR en ägglossning!  

www.jagegomoi.webblogg.se
  • Knasten83
    Choccolat skrev 2012-01-04 09:25:17 följande:
    Knasten: Många testar ju svagare på morgon och kväll på just äl-test. Man ska väl helst testa mellan 12-16 för bästa utslag har jag hört.. kanske bara det som hänt...?
    hoppas du har rätt! 
    Jag kissade ganska tätt på kvällen också så jag tänker att det kanske inte blivit så koncentrerat som på morgonen. Men jag vet inte om det bara är så med gravtest, är det så med ältest också??
    Förvånad 
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-04 09:23:13 följande:
    Jaa eller hur? kan det bli så starkt om det negativt?
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11

nääää klart inte =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester