• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kan vara en skugga, hopper är inte ute än... håller tummarna

• Squeezy
    förstis skrev 2012-01-04 08:12:51 följande:

Gårdagens test.... 

Tycker att man ser något. Aldrig sett de testerna innan. Vad är det för några?
  • sweasmamma

morrn tjejer. någon som kan lägga in mig på bim listan ??lyckas inte på jobbdatan.den är cp!!!

Bim 25/1

Nog inne på mensens sista dag ,dag 4 så snart börjar äl testandet,har fått pos dag 8 el 9....

oktoberbarn hade vatt okej,samma månad som dottern!vi kanske bara ska lyckas vart 4e år=)

mikaela!WOW vilka streck . Together!!CP BM. Du är duktigt gravid!!!!!!

• Knasten83

Igår morse fick jag starkare streck på ältesten, de höll i sig till eftermiddan då testen blev lite svagare igen (testade 5ggr,) nu på morgonen är det starkt igen, kan det varit utspätt igårkväll eller att jag kissat för tätt????

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-04 08:47:34 följande:
    Igår morse fick jag starkare streck på ältesten, de höll i sig till eftermiddan då testen blev lite svagare igen (testade 5ggr,) nu på morgonen är det starkt igen, kan det varit utspätt igårkväll eller att jag kissat för tätt????

hmm, konstigt !!! jag vet faktiskt inte,för jag testade pos kl 10 och kl 15 sen kl 21 vatt det neg ....
  • Knasten83

här kommer bild på bekymret...
    Ni ser att det blev starkare dag 17 på morgonen...
    sen lite svagare...
    sen starkare idag igen?

www.jagegomoi.webblogg.se
  • Choccolat
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-04 06:18:12 följande:
    Dagens test.... tycker mig skymta något, en skugga...kanske..eller inte... på en av bilderna men näää det är väl inget där.. BIM???? troligtvis -6

Jag kan nog aaana en skugga på den översta..
  • Choccolat

Förstis: Jag ser absolut streck men jag ser inte om det är grått eller rosa.. lite små bilder för en halvblind höna som jag..=)

• Gummsan

Knasten: det är kanske så att kroppen inte lyckades släppa ägget första gången och gör nu ett nytt försök

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester