• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har hört att man med CB digitala ÄL tester egentligen inte ska testa vidare när man fått glad gubbe utan sluta där. Hmmm...

• Alyssa
    Knasten83 skrev 2012-01-04 12:55:40 följande:
    Alyssa: uppskattar ärlighet så det e lugnt!! :)
    Fått många berättelser/erfarenheter av andra som fått som mina test och sen fått bekräftat genom blodprov att de ägglossat. Jag tror det är individuellt hur starkt det visar... Det är iaf skillnad från hur det brukar se ut då jag inte ägglossar och det kan ju självklart va så att jag har fel men alla fysiska tecken finns och det känns pos!!
    Ja så kan det ju vara! Jag hoppas ju GIVETVIS att du ägglossar ändå trots att stickorna inte visar så starka som de ska vara.
  • Alyssa
    sweasmamma skrev 2012-01-04 12:55:43 följande:
    du har heeelt rätt!!! han äter bra,röker inte,dricker sällan numera!han sover helt okej men han vill ha barn lika mkt som jag så när jag har sagt att vi kan avvakta så vill han inte =) vi stöttar varandra till 110% men jag tycker han är lite nere,han är mest bara toppenglad när dottern är hemma! vi vill ju båda ha barn och har sagt att går det så går det ...jag är mer pressad men berättar inte det för honom!! jag vill ju att han ska må bra,han och dottern kommer i första hand !

får nog ta ett riktigt prat med honom och se hur vi ska göra=)

tack =)
    Har han provat L-Argiplex? Har hört att dety ska fungera väldigt bra! Det är värt ett försök iaf.
    Är äggdonator http://chaufformamman.blogspot.com/
  • Humlemamma

Hmm splink, de testet hon tagit, är det ingen annan som tycker att det ser ut som ett vitt streck o att de samlats lite färgrester vid sidan av de vita strecket?

• Knasten83

Pumann: jobbigt det där.... Ni verkar så goa med varann så det kommer lösa sig! Du verkar positiv också och det gör mkt! Man måste stötta varann, alltid! Minns hur tufft vi hade det när vi försökte få dottern.
    Hur gammal är din dotter?

Idag är det exakt 2 år sen jag plussade med dottern!!!

• Alyssa
    Liten Léonie skrev 2012-01-04 12:56:12 följande:
    Jag har hört att man med CB digitala ÄL tester egentligen inte ska testa vidare när man fått glad gubbe utan sluta där. Hmmm...
    Det har jag också hört, man ska sluta testa efter man fått glad gubbe.
    Är äggdonator http://chaufformamman.blogspot.com/
  • Spartacus
    Liten Léonie skrev 2012-01-04 12:56:12 följande:
    sluta där? vad menar du? varför?
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-04 13:01:35 följande:
    Pumann: jobbigt det där.... Ni verkar så goa med varann så det kommer lösa sig! Du verkar positiv också och det gör mkt! Man måste stötta varann, alltid! Minns hur tufft vi hade det när vi försökte få dottern.
    Hur gammal är din dotter?

Idag är det exakt 2 år sen jag plussade med dottern!!!

dottern är 3 nu ,fyllde i okt. vi blev gravida och skulle få en bebis runt hennes 2 års dag men det slutade i ma
  • Knasten83

Alyssa: jag också!!! :) återstår att se..
    Trodde precis som dej att strecket skulle va starkare men jag hörde mig för och fick ljuvliga/hoppfulla berättelser om att det inte alls behövde va så ;)

• sweasmamma
    Alyssa skrev 2012-01-04 13:00:56 följande:
    Har han provat L-Argiplex? Har hört att dety ska fungera väldigt bra! Det är värt ett försök iaf.
    Är äggdonator chaufformamman.blogspot.com/

tack .. ska kolla upp det direkt =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester