• Choccolat

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men Bebisvagga, vi vill ju inte ha is i magen.. Vi vill ha bebis där..

• Liten Léonie
    Knasten83 skrev 2012-01-04 22:30:03 följande:
    jag har en septemberbebis och de är nårra riktiga guldklimpar!! Hjärta
    Hjärta
  • LindaMagnusson

Bebisvagga snälla lämna tråden du förstör för oss andra! Tråden är svaga pluss och analyseringar! Känner du att du inte vill mer så fine dörren är öppen bara gå!!!

• BebisVagga
    Choccolat skrev 2012-01-04 22:29:50 följande:
    Men Bebisvagga, vi vill ju inte ha is i magen.. Vi vill ha bebis där..
    men va??.. inte det minsta is??  jag vill ha en gräddcola.. har hört att man får pluss om man doppar i cocacola... då måste det väl vara en gräddcola!
  • Together90
    Knasten83 skrev 2012-01-04 22:30:03 följande:
    jag har en septemberbebis och de är nårra riktiga guldklimpar!! Hjärta

Jag har också en :)
    Han är född September 2009 :)  
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • mamma91

kanske skulle tillagt att mitt test va taget nu på kvällen men antog att ni skulle förstå det då jag la up det nu..

• Knasten83
    Liten Léonie skrev 2012-01-04 22:29:50 följande:
    Eller så förstår man hennes tanke bakom det, en tanke som bara är av välvilja.. Har själv suttit häpen framför datorn flera ggr och ser test som är helt blanka där flera av er andra hejar på och säger att ni ser streck. Dumt tycker jag, bra tycker säkert någon annan.

Detta säger jag efter att själv fått plus/spök eller vad det nu varit 2 månader i rad, för mig spelar det ingen roll om det varit kemiska graviditeter eller inget alls för det har ändå stressat och gett mig den insikt att mensen kommer när den ska och kommer den inte då kan man va gravid.

Man blir inte me gravid av att mixtra med bilder, analysera sönder streck som syns genom lampan eller kolla på testet i timtal efteråt.

Jag håller med dig bebisvagga och hoppas att fler vaknar upp här i tråden snart, vi blir inte mer gravida för att vi ger varandra falskt hopp. Snarare skapar vi en omedveten stress som gör att det säkert dröjer för oss.

klart man inte ska ge varandra falska förhoppningar, det skulle aldrig falla mig in!!
    Men som rubriken lyder så vill man ju ha nån annans ögon för en sekund och med risk att man själv blivit galen och testat ihjäl sina ögon så kanske nån annan ser ngt som man själv inte ser!? Så tänke rjag iaf... 
    Tänker fortsätta va ärlig och säga när jag ser och när jag inte ser...

www.jagegomoi.webblogg.se
  • BebisVagga
    LindaMagnusson skrev 2012-01-04 22:31:37 följande:
    Bebisvagga snälla lämna tråden du förstör för oss andra! Tråden är svaga pluss och analyseringar! Känner du att du inte vill mer så fine dörren är öppen bara gå!!!
    om jag lämnar tråden e det för att jag vill.. inte för att en annan ska leka dörrvakt!!
  • Knasten83
    mamma91 skrev 2012-01-04 22:31:51 följande:
    kanske skulle tillagt att mitt test va taget nu på kvällen men antog att ni skulle förstå det då jag la up det nu..

morgonurinen är ju mer koncetrarerad så testa imorgonbitti!!
    www.jagegomoi.webblogg.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester