• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag säger om jag inte ser något på testen. Det var inte det jag reagerade på att ni skrev. Utan att man inte ska analysera trixa m. M med testen

• Choccolat

Together: japp!!! Jag riktigt såg det framför mig!!! Ha ha!! Jag känner nästan själv som du om jag ska vara ärlig.. Men jag är riktigt duktig på att vara positiv nu!!!

Vad många det var som hade septemberbebisar här! Kul!!

• BebisVagga
    Together90 skrev 2012-01-04 22:40:15 följande:
    Asså att vi vill "Ljuga" när testen är blanka och säga att dem är positiva..man ska vara ärlig för att inte skapa falska förhoppningar såklart.

Falska pluss är ju skit irriterande men den här tråden är ju lite sån och det vet ju Bebisvagga, hon har ju själv hängt här.

Kram   
    japp.. därav att jag e expert på falska plus..

men tydligen får jag inte säga att det e pga lys över lampor.. för då dumförklarar jag er alla..

Likabra att säga att ni e gravid på alla tester som dyker upp så blir alla nöjda o glada
  • Choccolat

NOG!!! Självklart utgår vi ifrån att alla är ärliga! SÅ!

Och så tassar du snällt tillbaka Lindamagnusson!

• Knasten83
    Gummsan skrev 2012-01-04 22:37:55 följande:
    Har också en tjej född i sep -10. Och hon är den bebisen/barnet som vart mest skrikig enveten och bestämd av mina barn Men charmig är hon lilla "Råttan".

är hon? haha! Vi har fått världens lugnaste tjej, aldrig varit skrikig, sover om nätterna och så himla snäll, försiktig och klok (inte för att din inte är det men vi har fått så otroligt många kommentarer om hur lugn och trygg hon är)
    Nu har hon dock börjat busa mer, börjar dagis om 2 veckor och är 16 månader, är överallt och ingenstans!! Skrattande Men gud så härligt det är att dela daganarna med henne!!

www.jagegomoi.webblogg.se
  • Together90

Jag drar också nu...

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Knasten83
    Choccolat skrev 2012-01-04 22:44:48 följande:
    NOG!!! Självklart utgår vi ifrån att alla är ärliga! SÅ!

Och så tassar du snällt tillbaka Lindamagnusson!

håller med, LINDAAAAA!!?? VAR ÄÄÄÄR DUUU???? Flört
  • Gummsan

Haha du fick en ängel och jag ett monster. Hihi. Skrikigare bebis/barn får man leta efter :-P men ack så söt

• Knasten83
    Together90 skrev 2012-01-04 22:46:26 följande:
    Jag drar också nu...

noooo stay!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester