• BebisVagga

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kommer ihåg i sommras då jag la upp mina genomlysta tester..

då fick jag med den käftsmället om att inte lysa testerna o mixtra dem för hårt..   o dem som då hade skrivit du e gravid. ändrade sej o skrev. nja man ska ju inte lysa det e nog spökis..

sen för att jag nu försöker hjälpa er andra får man skit.. så i sommras skulle jag öppna ögonen för faktan som jag nu får skit för för att jag ger er..

skumt faktiskt..

Måste vara jag.. min urin som automatiskt ge falska plus.. ja.. det e nog så.. det händer nog inte mej.. alla ni andra har riktiga plus..

tycker bara det e konstigt.. Varför ska jag inte få vara ärlig... ?!

• Knasten83
    Gummsan skrev 2012-01-04 22:46:58 följande:
    Haha du fick en ängel och jag ett monster. Hihi. Skrikigare bebis/barn får man leta efter :-P men ack så söt
    det tvivlar jag inte en sekund på!! Hihi!!! Goa är dem!

Hur många barn har du? 
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • Knasten83
    Gummsan skrev 2012-01-04 22:48:47 följande:
    4egna och två bonus :-P Du?

kollade in din sida nu, fina barn du/ni har!!
    Vilken är det som är lika gamal som min?

Jag har "bara" min flicka... allt annat blir en bonus. Jag har fått uppleva att bli mamma och det är jag överlycklig för!!!   
  • Maho81

Men usch vilken tråkig stämning det har blivit här inne, det som var så härligt att gå in och läsa varje dag! Nej jag bojkottar nog till stämningen är tillbaka igen. MER KONSTIGA, MIXTRADE, GENOMLYSTA, OMIXTRADE TESTER TILL FOLKET ATT ANALYSERA! =D

• Hoppas 2012

Minihopp, grattis! Ser bra ut!!

Och vad är detta för tråkiga toner som man läser om på kvällskvisten....
    Här hjälper vi varandra!!

Kramisar!

• Knasten83
    LindaMagnusson skrev 2012-01-04 22:55:54 följande:
    Jag är här...

sicken tur Flört trodde du gick!
  • Knasten83

åååh va trist att stämningen bara dog ut... aja, vi kanske är gladare imorgon igen??

Natti!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester