-
u too! ;)LindaMagnusson skrev 2012-01-04 23:03:14 följande:Sov gott knasten :)
-
men gud vad händer iden här annars så trevliga tråden.. verkar som någon har svalt ett stort antal kärring tabletter med ett stort glas bitterhetssaft!!
tycker att det ska vara en glad och trevlig stämning härinne. känner man att man har en dålig dag o inte känner för att skriva nått snällt så kanske man ska låta bli att skriva alls!!
MERA TESTER OCH MINDRE TJAFS!!
-
Ber om ursäkt om även jag bidrog till att elda på den tråkiga stämningen.. Blev bara så arg och hormonerna skrev utan att jag hann hejda..
-
Mikaela: haha! Nu börjar din 9 mån hormon-kaos! Den är härlig!! :)
Eller ja... 9 mån... Min sitter kvar även om dottern nu är 16 mån! ;) -
Är det nån som ska be om ursäkt mikaela så är det bebisvagga!
-
kanske borde passa sig för vad en lägger upp härinne. trodde det var en tråd där man analyserar o stöttar varandra, kanske ev ger lite extra hopp men kvällens inlägg har varit fruktansvärt tråkiga
jag som har sett sträck på mina o skuggor kanske dumförklaras oxå -
Grattis till ni som plussat:) Vågar mig inte riktigt på att analysera andra test än cb då jag bara testat med stickor runt denna bim. Cbs äkta plus har jag trots allt sett några gånger. Men funderar lite runt stickorna, varför får man alltid upp spökstreck på dom? Bytte till billigatesters stickor för att jag fick flera spökplus på cb förra månaden, men ville slippa vara osäker denna gång. Nu senaste 4 dagarna har jag fått spökstreck varje gång jag testat:( blir så less. Jag har bim idag 4/1 men ingen mens än och inget plus. Är det ens lönt att testa mer eller ska jag spara resten av testen till nästa bim? Är på äl +12, brukar ha 11-12 dagar mellan äl och bim. Med mina barn har jag aldrig testat förrän nån dag efter bim så då har jag inte heller fått plus innan det men då har plussen varit starka och utan tvekan riktigt plus. Men eftersom det inte finns antydan till annat än spökstreck så känns det rätt hopplöst:( så vad tycker ni löns det att testa mer eller bara invänta mensen som säkert är på ingång.
-
Tjejer, vi ska inte låta nån förstöra för oss här inne! Detta är vårt ställe att ventilera alla tankar, funderingar och testtydningar.
Nu fortsätter vi så!! :) -
Känner bara att jag måste få göra ett tillägg här nu i diskussionen. Jag skriver då och då i denna tråd men tittar på era tester varje dag och jag är en av de skyldiga som faktiskt kan redigera tester ibland. Jag tror att alla i tråden vet att man ska ta redigerade tester med en nypa salt, MEN det kan ju också ge en mer kraft att fortsätta hoppas och orka med väntan efter det efterlängtade plusset om man iaf får en skugga eller spökstreck på testet. Sen är det ju såklart att inget är säkert förrän man fått det där solklara plus som man kan se med blotta ögat.
Fast jag tror att syftet med denna tråden var just att analysera sina tester och få hjälp med det. Tycker att just det är vad som gjorts och det är upp till var och en vad de gör med svaren som de får oavsett om folk hurrar positivt eller negativt.
Huruvida man ska ha is i magen eller inte är upp till var och en i tråden, men ärligt talat så är det inte syftet med denna tråd. Vill folk lägga in sina tester här som är negativa så får de göra de och fortsätta hoppas. Detta är en oas för testnarkomaner som vill hoppas in i det sista tills den förbaskade mensen kommer.
Så tjejer detta var bara en liten avstickare förlåt...
Så nu återgår jag till att hoppas att ni lägger upp massa tester så man få analysera och gotta sig -
usch hamnade i en lite svacka idag..har flera vänninor som ska få barn bla 3 av mina bästa vänner, en i v13 o 2 st i v15. utöver det kommer mitt första kusinbarn, hon är i v 11 än. min sambos syster är i v33 och en bekant till mig i v33.
överallt verkar det finnas gravida runt mig nu..visst jag ska inte klaga. jag har min lille skrutt som ja faktiskt inte fick öfr så länge sedan men ändå är konstigt nog min längtan så stor över en till att det ändå är svårt :(
tog ett cb idag lite mer för skojs skull för att se om det blev ett likandant sträck igen o visst :S syndes ett starkt tydligt sträck de första minuterna sen svagnade det o kvar fanns bara ett smalt sträck. cb ger visst sånna hela tiden tydligen