• splink

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack alla! Nu ska det bara fortsätta stegra och hålla sig sådär starkt.. Har ca 18 test från TL, två från CB och sen ska jag köpa ett digitalt från CB också Drömmer

• mammelie1891

En liten fråga till om äl-sekret... fick mitt igår morse, sen inget mer.. :-\ brukar ha sekret i 2-3 dagar.. nån som har nån idé om varför det blivit så? Sexade endast i tisdags..

http://anlis.bloggplatsen.se/
  • Nikas

Vaknade imorse av att jag la mig på mage och det forsade ut flytningar i trosan. Kände efter och såg på fingret att det var mörkt...

Sprang på toa och ser att trosan älvring och blöt men inte kladdig. Panik. Såg ju bebin IGÅR? Ringde till sjukv.uppl. Där sköterskan pratade med en kunnig inom ämnet kollega som sa att ingen smärta är bra, att det med största sannolikhet är efter gårdagens grävande med VUL-spaken som några blodådror brustit och så, sköra slemhinnor.

Fy fan. Nervös som en gnu är jag. Nästa ul är den 17 jan.

• Nikas

Älvring?? Det skulle stå "var brun" i min långa text här ovan!! Jäkla autocorrect

• Gummsan
    Nikas skrev 2012-01-06 08:17:47 följande:
    Vaknade imorse av att jag la mig på mage och det forsade ut flytningar i trosan. Kände efter och såg på fingret att det var mörkt...

Sprang på toa och ser att trosan älvring och blöt men inte kladdig. Panik. Såg ju bebin IGÅR? Ringde till sjukv.uppl. Där sköterskan pratade med en kunnig inom ämnet kollega som sa att ingen smärta är bra, att det med största sannolikhet är efter gårdagens grävande med VUL-spaken som några blodådror brustit och så, sköra slemhinnor.

Fy fan. Nervös som en gnu är jag. Nästa ul är den 17 jan.
    Nej men fy vad hemskt. Men bra att du inte har ont. Blöder du mycket? Håller tummarna att det bara är slemhinnan som blöder lite. Kram
  • popcornplaya

Hade en liten blödning när jag var gravid med dottern och blev livrädd då jag aldrig blödde nått med sonen innan men det var ingen fara alls som tur va! :)

• Gummsan
    Inget starkt streck på ältestet nu heller... 
    Har tempat i 5dagar. Örontemp iof men men...

Dag 8: 37.2
    Dag 9: 37.0
    Dag 10: 37.0
    Dag 11: 37.1 (igår)
    Dag 12: 37.4

Vad tror ni? Fortsätter med ältest ett tag.....

Igår: 

Idag:

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester