• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag skulle nog inte testa med olika märken av äl test.

När jag hade monitor så rekommenderade dom tom att inte testa med äl test från olika förpackningar då variationer kan förekomma.

• sweasmamma

morrn ... här händer det mycket när man ligger sjuk 1 1/2 dag !!!!

inte hunnit läsa igenom allt men grattis till plus nu som plussat och slemmis... jag vet inte om det är mina ögon men tyckte mig se nåt liiitet svagt på testet ... avvaktar spänt !!

Nikas:fyy va jobbigt ,vilken pärs men som sagt ,säkert bara efter vul... försök koppla av !!!

Nu.. NÅGON som kan lägga till mig på bim listan.konstig data på jobb  BIM 25/1 el 26/1... skriv 26/1 =)

• sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-06 08:42:28 följande:

När jag hade monitor så rekommenderade dom tom att inte testa med äl test från olika förpackningar då variationer kan förekomma.

precis va jag tänkte skriva... ditt översta från igår.. skulle jag säga va nästintill pos men det från idag det nedersta neg
  • Gummsan
    {#emotions_dlg.flower}BIM- Lista{#emotions_dlg.flower}
    LillaPluppen 9/1  
    Slemtorsk ca 10/1-2012
    Popcornplaya 10/1-2012 
    MHe 11/1-2012 
    TimRasmus ca 17/1 2012
    vixanbus 18/1-2012 
    Fru 2011 18/1 (+/- nån dag)
    Gummsan 22/1-2012 
    Kanske 4:a 23/1-12 
    Pumann: 26/1
    Jeep 26/1 2012 
    Helenemedh 30/1-2012
    Carmat85 1/2 2012 
  • Gummsan
    popcornplaya skrev 2012-01-06 08:42:28 följande:

sweasmamma skrev 2012-01-06 08:44:19 följande:
    precis va jag tänkte skriva... ditt översta från igår.. skulle jag säga va nästintill pos men det från idag det nedersta neg
    Det jag tog igår va på förmiddagen. Tog ett av samma märke på em och då va det svagt.... 

• sweasmamma
    LillaPluppen skrev 2012-01-06 08:55:15 följande:
    nu så=) tjohoo!

WOHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!
  • sweasmamma

imorgon börjar jag äl testa =) spännande !!! =) kan det SNÄLLA ta sig DENNA MÅNADEN DÅ?????=)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester