• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inte för hårt bara så min stackars karl får ont i penis igen.. hehe ;)

http://anlis.bloggplatsen.se/
  • Knasten83

Kanske4a: jag hade pos ältest i tis och ons. Hade älflytningar 3 dar innan dess. Hade molvärk under 4dar.
    Senast imorgon tror jag tempen bör höjas om ägget släppt.. Idag va det bara höjt 0.1 grad

• kanske 4a
    mammelie1891 skrev 2012-01-05 21:50:56 följande:
    Inte för hårt bara så min stackars karl får ont i penis igen.. hehe ;)

*asg* Tungan ute
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • LindaMagnusson
    alexander2011 skrev 2012-01-05 21:41:14 följande:
    åhh hoppas det är nått
    ja det hoppas jag med men jag tror inte det.. har inga gravRynkar på näsan symtom....
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-05 21:51:30 följande:
    Kanske4a: jag hade pos ältest i tis och ons. Hade älflytningar 3 dar innan dess. Hade molvärk under 4dar.
    Senast imorgon tror jag tempen bör höjas om ägget släppt.. Idag va det bara höjt 0.1 grad

Men om du hade positivt tisdag och onsdag har du ju äl idag typ. Så då kommer temphöjningen i morgon eller på lördag väl? Ge inte upp än!

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Knasten83

Ska försöka att inte ge upp ;) testen bleknade igår eftermiddag.

Tack för din hjälp!!! :)

• Den lilla M

jag plussade idag på bim - + 1 och har noll symptom.. förutom lite molvärk!

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • alexander2011

nån som använder nått kosttilskott som hjälp på traven eller e det bara hokus pokus?
    funderade på att pröva jättenattljusolja och apriforce. nån med erfarenhet? skadar inte o pröva 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester