Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
funderade på att pröva jättenattljusolja och apriforce. nån med erfarenhet? skadar inte o pröva
Har en haft mens sen i augusti och äl-testar varje dag sen dess med testlagrets äl-test och det har knappt visat nått alls.
Gick till hälsokost en dag och berättade att vi försökte bli gravid. Jag ville ha apiforce för att jag har läst en massa bra saker om det. Sen rekomenderade han även Efamol - Innehåller nattljusolja.
Nåväl. Jag började med båda preparaten mitt i cykeln eftersom att jag inte vet när den har tänkt dyka upp nästa gång över huvud taget.
Efter 20 dagar med båda tabletter så blev äl-testen väldigt starka. Så jag nästan tappade hakan. Provade med clear blues digitala äl test också. -Jo visst fan blev det en glad gubbe. Hade även tydliga känningar av ev äl. Vilket jag aldrig har haft förr.
Nu väntar vi på ett pluss på gravtesten också:)
Sedan har jag gått till en annan hälsokost butik och frågat om Efamol eller apiforce kan vara skadligt om det skulle bli ett pluss. Då sa expediten "-Nattljusolja finns att äta för gravida kvinnor och ska inte vara skadligt på något sätt" Men hon hänvisade även att ringa till tillverkarna av produkten och prata med en läkare där om man är osäker på vad man stoppar i sig.
Apiforcen slutade jag med vid äl.