• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

näää då ... ingen fara .. DU ÄR GRAVID.. jag har sett testen

• Knasten83

Ingen fara, fast jag vet att det e tungt!! Tänk pos, det kunde lika gärna stått inte gravid!! Du äääär gravid!!!! ;)

• sweasmamma

MEN ... du är gravid... det betyder bara att du blev befrukad för 2 veckor sen ..snart 3 !!! hade det inte vatt nåt hade det inte visat alls!!!!!

• sandy76

Du är gravid  Together 90, Testa inte mer. Grattis. Lycka till nu! Är ju som lilla M säger att det kan visa mindre veckor då hcg halten är väldigt inviduell.

• Together90

Jag är helt förkrossad...jag tog ett testlagret också som jag slänge efter 2 minuter för det inte visade något som jag tog samtidigt som digitala tänkte.. och jag kände direkt att det inte vårdade gott..det borde visat mycket starkare nu efter BIM men det gör inte det tros alla jäkla  gravsymtom..

Kisset var jätte grumligt så jag kände ..neej ta inte testet i denna urin det kommer inte bli bra men ändå gjorde  jag det och nu sitter jag och gråter framför min son... jag vill inte må dåligt mer..det är inte rättvisst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Helenmedh
    Together90 skrev 2012-01-06 11:15:33 följande:
    Jag är helt förkrossad...jag tog ett testlagret också som jag slänge efter 2 minuter för det inte visade något som jag tog samtidigt som digitala tänkte.. och jag kände direkt att det inte vårdade gott..det borde visat mycket starkare nu efter BIM men det gör inte det tros alla jäkla  gravsymtom..

Kisset var jätte grumligt så jag kände ..neej ta inte testet i denna urin det kommer inte bli bra men ändå gjorde  jag det och nu sitter jag och gråter framför min son... jag vill inte må dåligt mer..det är inte rättvisst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
    Men varför? Du är ju gravid!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester