LindaMagnusson skrev 2012-01-06 17:01:39 följande:
Läste nu att coca cola kan göra ett gravtest positivt.... Hmmm hur går detta till? Kan mitt plus jag fick i början på dec berot på att jag druckit cola? Fast det gör jag varje dag och inget plus mer.... Måste va ett skämt:)
naje... du kissar väl inte koncentrerad cola heller
Det var nån som doppade ett test i cola som fick positivt, .... vet inte HUR men personen lade upp testet i en tråd här och man får väl tro på det... tvålrester kan också ge positivt så kissar man i en burk får man se till att den är riktigt sköljd OCH torr, för vatten kan ju späda ut kisset.......
vet inte vad cola innehåller som andra läskedrycker inte innehåller - för jag vet att de testade med flera sorter och det var bara cola som gav utslag.....jag ställer mig skeptisk till det......
Det värsta var att jag nu kollade igenom mina gamla bilder på tester och i september... alltså det var ju för fasen positivt.... känner mig lite ledsen nu faktiskt
Och till på råga på allt....HEEELT OT men min kattunge som vi hämtade för 4 dagar sen har rymt

Jag vet inte när eller hur men han fanns inte i huset när vi kom hem från affären.......vi har ju en gammal katt som går ut o in men dörren till tvättstugan där hans kattlucka är har varit stängd när vi inte var hemma och han får säga till när han vill gå ut.. Kattungen är 5 månader så han är inte jätteliten men vi har inte hunnit märka honom..... tur att man bor på landet iaf så risken att bli påkörd är ganska liten.. men jag tror inte jag ser honom igen