• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

dalkullan... här syns strecket tydligt... men som sagt... ett mixtrat foto är inte att lita på men jag antar att strecket syns tydligare i verkligheten... ta ett i morgonbitti så tror jag inte det behövs mixtras med alls......hoppas jag

• mamma91

bim idag tror jag vet inte har väldigt oregelbunden mens.. å jag har även spiral insatt ju nu men det kan väll inte ge streck????
    Tog ju test i morse som oxå ligger i gallerit och det var helt blankt.. fattar noll just nu

• mamma91

inegn som kan mixtra med mina test så man ser om det är nått eller bara jag som blivit knäpp??

• oOLillaJagOo
    oOLillaJagOo skrev 2012-01-06 18:22:05 följande:

Här är bilden.. var nästan omöjligt att få till en bra bild med telefonen. Men ni får vinkla skärmen/backa huvudet... Men.. det kanske är jag som ser synvillor....

Ingen mer som kan tycka sig se något? ska säga att det syns mkt tydligare på själva testet..
  • slemtorsk i din bralla
    mamma91 skrev 2012-01-06 18:33:46 följande:
    bim idag tror jag vet inte har väldigt oregelbunden mens.. å jag har även spiral insatt ju nu men det kan väll inte ge streck????
    Tog ju test i morse som oxå ligger i gallerit och det var helt blankt.. fattar noll just nu
    jag skulle kontakta en barnmorska direkt på måndag för en koll.. spiralen kan inte ge utslag på gravtest... och det ser ju positivt ut och ÄR du gravid så bör man kolla upp möjligheterna att ta ut spiralen, om du nu vill behålla barnet..

jag skulle säga positivt iaf....
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-06 18:35:35 följande:
    jag skulle kontakta en barnmorska direkt på måndag för en koll.. spiralen kan inte ge utslag på gravtest... och det ser ju positivt ut och ÄR du gravid så bör man kolla upp möjligheterna att ta ut spiralen, om du nu vill behålla barnet..

jag skulle säga positivt iaf....
    Håller med! Jag kan ana ett svagt streck på dina test. Spiral ökar risken för utomkveds så du ska absolut kolla upp det. 
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • mamma91

Okej ja det ska jag absolut göra.. men trodde hormonspiral skulle vara säkert fick höra att det var lika som en sterilisering av min bm.. :/ men varför visar det neg på morgonen å isåfall pos på kvällen.. ni tror inte det är spök?? :S

• oOLillaJagOo

Men gud.. tack för att du mixtrade med fotot!
    Åh, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men känner ingen riktig lycka ännu, rädd för den stora besvikelsen.. Men åhh.... tänk om!! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester