• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

splink skrev 2012-01-06 16:54:57 följande:
    Okejdå  

Alla tagna idag på bim -4. Det översta med morgonurin och de två från CB tagna nyss efter att jag hållt mig två timmar och druckit ca tre dl loka.
    Jaaaaaaaaa mera sådana bilder vill vi se. Tänk att man kan bli så glad för någon annans skull, som man inte ens känner, men samtidigt sååå avundsjuk Skrattande
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • N1987

Hörrni! Jag är ju supergravid! Vill bara tacka er för att ni otaliga gånger har tagit er tid till att hjälpa mig att analysera mina tester.. Nu ska jag försöka njuta.
    Kram på er!
  • splink
    kanske 4a skrev 2012-01-06 17:15:11 följande:
    Jaaaaaaaaa mera sådana bilder vill vi se. Tänk att man kan bli så glad för någon annans skull, som man inte ens känner, men samtidigt sååå avundsjuk Skrattande
    Ojojoj, mej ska man inte bli avis på. Jag har kämpat i 37 månader och nu hoppas jag få min chans. Hjärta
  • kanske 4a
    splink skrev 2012-01-06 17:25:14 följande:
    Ojojoj, mej ska man inte bli avis på. Jag har kämpat i 37 månader och nu hoppas jag få min chans. Hjärta

Nej men jag är självklart inte avis på det och absolut inte missunsam. Jag önskar dig verligen lycka till nu och det är absolut din tur! Men jag skulle ju ljuga om jag sa annat, jag vill också plussa liksom alla andra i den här tråden. Så är det ju bara. Kram!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • oOLillaJagOo

Hej tjejer... Jag är nog på BIM-2 idag.. tror ni jag kan testa nu ikväll? Testade negativt på BIM-4 så jag är jätterädd för ett minus igen... :( Om jag ska testa, måste det vara morgonurin?

• mamma91
    LindaMagnusson skrev 2012-01-06 17:01:39 följande:
    Läste nu att coca cola kan göra ett gravtest positivt.... Hmmm hur går detta till? Kan mitt plus jag fick i början på dec berot på att jag druckit cola? Fast det gör jag varje dag och inget plus mer.... Måste va ett skämt:)
    haha vart ju bara prov när jag läste detta och min lilla cola är tydligen gravid xD tog testlagrets å det vart ett fett plus :D
  • kanske 4a
    N1987 skrev 2012-01-06 17:25:11 följande:

Hörrni! Jag är ju supergravid! Vill bara tacka er för att ni otaliga gånger har tagit er tid till att hjälpa mig att analysera mina tester.. Nu ska jag försöka njuta.
    Kram på er!

Supergravid var ordet, grattis!!!
  • oOLillaJagOo

HALLÅ!!! Jag tog ett test precis, har som sagt testat minus flera ggr redan.. och då har jag inte sett skymten av ett svagt streck... men nu tyckte jag att jag såg ett!!! :D :D Måste ladda upp en bild... ser säkert i syne...

• sweasmamma
    N1987 skrev 2012-01-06 17:25:11 följande:

Kram på er!
    nice!!!!! inget att analysera där inte =)
  • sweasmamma
    oOLillaJagOo skrev 2012-01-06 18:16:01 följande:
    HALLÅ!!! Jag tog ett test precis, har som sagt testat minus flera ggr redan.. och då har jag inte sett skymten av ett svagt streck... men nu tyckte jag att jag såg ett!!! :D :D Måste ladda upp en bild... ser säkert i syne...
    bild bild =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester