• oOLillaJagOo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-06 18:26:53 följande:
    fast nu tycker jag ändå att jag ser något... oavsett så är det för svagt för att säga grattis.. ett positivt test ser man utan tvekan, det kan vara för tidigt, beror ju på vilken dag du är???????

BIM-2.. testade även BIM-3 och BIM-6 och då såg jag inte skymten av nåt streck... Dessutom har jag kissat från och till hela dagen så det var inget gammalt urin heller..
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-06 18:26:53 följande:
    fast nu tycker jag ändå att jag ser något... oavsett så är det för svagt för att säga grattis.. ett positivt test ser man utan tvekan, det kan vara för tidigt, beror ju på vilken dag du är???????
    hon är på bim-2 kvällsurin
  • FruLindell
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-06 18:23:18 följande:
    här är mina bilder... inte mixtrat med något.. lägg märke till den mysko rosa randen vågrätt efter kontrollstrecket.. har fått sånna förr men de har liksom vandrat bort när tiden gått ut.. nu efter 20 min är den fortfarande kvar-lite svagare bara

.. korten är tagna inom 5 min ....

Mixa gärna om ni vill

Det kanske är något fel på testet? Jag har aldrig sett ett vågrätt streck sådär förut! 
    http://ofrivilligtbarnlos.blogg.se/
  • mamma91

Nu ligger bilderna i mitt galleri under forumbilder å dom heter kväll analysera gärna å mixtra hur mycke nu vill är det poc eller vad är det?? :/

• sweasmamma
    FruLind skrev 2012-01-06 18:26:46 följande:
    sweasmamma skrev 2012-01-06 18:22:44 följande:
    det näst längst ner är pos... så räkna med att ägget släpper om 24-48 timmar så LIGG PÅ!!!! HEJJA HEJJA
    Gött! Då blir det åka av under helgen då =)
    yiiihaaaaa ... håller tummar och tår
  • slemtorsk i din bralla
    FruLind skrev 2012-01-06 18:28:20 följande:
    Det kanske är något fel på testet? Jag har aldrig sett ett vågrätt streck sådär förut! 
    jag har sett det under tiden färgen "vandrat" över... men det har aldrig stannat kvar så länge förut.. är ju billiga tester så det kan säkert vara nåt galet....

Ang ditt test.. jag skulle vänta några dagar till, ta ett i morgonbitt i af då borde det ju synas så pass tydligt att man inte behöver vinkla skärmen... ska se om jag kan mixtra lite med bilden.. men jag vågar mig tyvärr inte på ett grattis ännu....men hoppas för din skull
  • Zelmilainen

mamma91: tycker mig se en litet svagt streck

nehepp...
  • sweasmamma
    mamma91 skrev 2012-01-06 18:30:11 följande:
    pos menar jag så klart inte poc..
    jag tycker det ser pos ut .. bim??
  • kanske 4a

Dalkullan: Jag ser något, ta ett till med morgonurin och lägg upp här  på direkten! Glad

Slemmis:Ser inget Rynkar på näsan  

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester