• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dalkullan: Grattis syns bra via iphone.

Här händer det massor. Hinner inte läsa genom allt via tel. Tar sån tid. Är i mariestad och hälsar på svärisarna

• AleLB

Ok tycker bara att d einte borde bli nått streck alls om de inte hade vart nått hcg i urinen... eftersom de just är de den mäter! Jag har hört att blearblue ska vara bäst men, har köpt ett rfsu jag ska testa imorgonbitti!

• AleLB
    AleLB skrev 2012-01-06 19:05:59 följande:
    Ok tycker bara att d einte borde bli nått streck alls om de inte hade vart nått hcg i urinen... eftersom de just är de den mäter! Jag har hört att blearblue ska vara bäst men, har köpt ett rfsu jag ska testa imorgonbitti!
    Alltså, de blev ju ändå ett streck från början... men antar att de e "ett spökstreck"då... som jag inte alls fattar hur de kan bli:P
  • Liten Léonie
    AleLB skrev 2012-01-06 18:57:03 följande:
    Förvirrad! Detta test gjorde jag igår eftermiddag på bim+1... Till saken hör att det från en början (när amn ska läsa av testet) va suuupersvagt så man kanppt såg de... men de va ett streck... och sen kollade jag efter några timmar rätt sent på kvällen bara för att... och då va de såhär? vet inte när de blev så men! Och idag på morgonen testade jag CB neg?

Liknar våra bekanta "spökisar" som blir på CB... Ta ett annat märke om några dagar...
  • Liten Léonie
    AleLB skrev 2012-01-06 19:06:45 följande:
    Alltså, de blev ju ändå ett streck från början... men antar att de e "ett spökstreck"då... som jag inte alls fattar hur de kan bli:P
    Det är jättevanligt med CB, tro mig jag ställde mig också frågan hur det kan bli streck alls om det inte är hcg i urinen... Kolla mitt galleri så får du se spök på både PREG, RFSU och CB.. Slösa inte pengar på stickor.. Ta ett digitalt då får du ett svara att lita på. Särskilt när du är ÖVER BIM då ska man ju verkligen lägga pengar på digitalt...
  • Spartacus
    AleLB skrev 2012-01-06 18:57:03 följande:
    Förvirrad! Detta test gjorde jag igår eftermiddag på bim+1... Till saken hör att det från en början (när amn ska läsa av testet) va suuupersvagt så man kanppt såg de... men de va ett streck... och sen kollade jag efter några timmar rätt sent på kvällen bara för att... och då va de såhär? vet inte när de blev så men! Och idag på morgonen testade jag CB neg?

då är det engativt enligt min erfarenhet! .-( jag får i princip alltid en svag skugga, mycket tydligare direkt när urinet sugs upp men försvinner nästan helt när kontrollstrecket visar sig. kvar blir något extremsvagt eller nån enstaka smal rand. så blir det alltså hela tiden för mig så jag antar att CB gör så!
  • mammelie1891

Jag har aldrig fått fel svar via cb... o då har jag varit gravid 7 gånger o tagit endel test... olika det där.

http://anlis.bloggplatsen.se/
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-06 19:02:59 följande:
    Dalkullan: Grattis syns bra via iphone.

Här händer det massor. Hinner inte läsa genom allt via tel. Tar sån tid. Är i mariestad och hälsar på svärisarna
    Mariestad... det är ju nästan i mina hemtrakter ju
  • AleLB

Ah vet inte vad jag ska tro... slutade nyss med ppiller så har inte fått nån "riktig" mens än.... så vet inte om jag vill lägga pengar på ett digitalt heller...

• slemtorsk i din bralla
    AleLB skrev 2012-01-06 19:23:47 följande:
    Ah vet inte vad jag ska tro... slutade nyss med ppiller så har inte fått nån "riktig" mens än.... så vet inte om jag vill lägga pengar på ett digitalt heller...
    du lär ju märka om du är gravid eller inte.. men den bild som du visade tycker jag ser ut som ett spök....

Kanske du kan gå till mödravården på måndag och ta ett test där...kostar gratis.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester