• AleLB

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-06 19:26:06 följande:
    du lär ju märka om du är gravid eller inte.. men den bild som du visade tycker jag ser ut som ett spök....

Kanske du kan gå till mödravården på måndag och ta ett test där...kostar gratis.
    Jag väntar o ser! Men har ju soms agt inte haft nån "riktig" mens än sen ppillerstopp... så får se om den kommer!
  • slemtorsk i din bralla
    AleLB skrev 2012-01-06 19:28:31 följande:
    Jag väntar o ser! Men har ju soms agt inte haft nån "riktig" mens än sen ppillerstopp... så får se om den kommer!
    ägglossningen kommer ju före mens så du kan ha haft ägglossning......
  • Choccolat

Jag behöver er hjälp! Jag bör vara i v4+1 idag.. Men tog ett digital och det står "Gravid 3+".. Jag får typ panik!!! Ska max stå 2-3.. Kan digital visa för mycket?????? Å andra sidan har ju mina test varit väldigt starka.. Är nåt åt helvete nu???? Är i uppror!!! Hjälp mig snälla....

• Liten Léonie
    Choccolat skrev 2012-01-06 19:53:10 följande:
    Jag behöver er hjälp! Jag bör vara i v4+1 idag.. Men tog ett digital och det står "Gravid 3+".. Jag får typ panik!!! Ska max stå 2-3.. Kan digital visa för mycket?????? Å andra sidan har ju mina test varit väldigt starka.. Är nåt åt helvete nu???? Är i uppror!!! Hjälp mig snälla....
    Men vännen LUGN! Det kan väl va så att du hade ÄL tidigare utan att veta???
    Andas och njut, du är gravid. 
  • Lindis1974

Nej men det behöver du inte oroa dig för Mikaela. Du är snart på 3+ så du har säkert bara höga hormonhalter. Jag hade samma i denna grav. Starka test innan BIM.

• Together90

Varför har du panik över det gumman ? Det är ju underbart....tvillingar kanske ;)?

Ville bara komma in och säga det  
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Liten Léonie
    Kollade snabbt nu på CB´s sida där står ju tydligt att "grav 2-3" får man under vecka 4-5. Grav 3+ får man i vecka 5 0ch mer... Du är ju i vecka 5 om du är i 4+1...

• TheFamily

Dalkullan: ser helt klart ett streck och det är rosa. Och jag tittar via iphone....
    Blir nog starkare om några dagar!
    Lycka till!

• Spartacus
    vad oroar du dig för? det är väl jättebra med hög hcg? då fortskrider ju graviditeten bra!

antalet veckor handlar bara om mängden hormon så det behöver itne betyda det ena eller det andra... du vet säkert själv ungefär när det blivit
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester